۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بازدید رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت از اتاق اصناف قزوین
کد خبر: ۷۸۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بازدید رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت از اتاق اصناف قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن به همراه معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت و رئیس اداره اصناف این سازمان با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

  بازدید  رئیس سازمان  صنعت و معدن و تجارت از اتاق اصناف قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، پرزحمت در دیدار با رئیس و اعضای اتاق اصناف که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، ضمن آرزوی توفیق برای مسئولین نظام در جهت خدمت صادقانه به مردم ، اظهار داشت: یک نوع رضایتمندی نسبی در حوزه خدمات رسانی وجود دارد که این امر به نوعی وظایف ما را بیشتر و سنگین تر می کند.
وی افزود: بخش عمده ای از اشتغال استان در حوزه اصناف، به ویژه بخش اصناف خدماتی و توزیعی خلاصه می شود و از این حیث اصناف از جایگاه اجتماعی مهمی برخوردارمی باشند.
پرزحمت ادامه داد: با توجه به انتظارات مردم و مشکلات اقتصادی پیش آمده در دوران تحریم ، این حوزه وظایف بسیار سنگینی را در دوران پسا تحریم برعهده خواهد داشت.
وی با اشاره به برخی از وظایف ذاتی اصناف و اتحادیه های صنفی و همچنین با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در بین اعضاء هیات رئیسه گفت: مسئولیت اصلی در ساماندهی واحد های صنفی بر عهده اتاق اصناف بوده و باید با دقت بیشتری اینکار را دنبال کند .
وی ادامه داد: یکی از برنامه های دولت افزایش تعامل با بخش غیر دولتی خصوصی است و ما هم در ایجاد تعامل درجهت حل مشکلات اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .
وی افزود: اتحادیه مشکلات اساسی خود را در صورت نیاز از طریق اتاق اصناف به دبیر خانه کمیسیون نظارت ارسال کنند و اتاق اصناف نیز ضمن طرح موضوع در کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان موضوعات را تا حصول نتیجه پیگیری کند.
وی افزود: اصناف باید برای حل مشکلات خود راه حل هایی داشته باشند و با اولویت منافع مردم و خواسته های به حق آنان مسائل و مشکلاتشان را حل و فصل کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نقش اصناف در جلب رضایت مردم از عملکرد دولت را انکارناپذیر دانست و گفت: نارضایتی مردم از دریچه اصناف و بازار اتفاق می افتد و مردم عملکرد دولت را از این دریچه می بینند.
وی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار اتاق اصناف در جلو گیری از تخلفات صنفی گفت: بازاریان باید بر عملکرد خود نظارت داشته باشند و جلوی تخلفات با قاطعیت بایستند چون انجام هر تخلف باعث لطمه به این قشر زحمت کش می شود.
وی با بیان اینکه تا کنون اصناف استان از کارنامه قابل قبولی در ارائه خدمات و انجام وظایف ذاتی خود به مردم برخوردار بوده است تاکید کرد : یکی از سیاستهای دولت و مورد تاکید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت تسهیل در فرآیند تولید و بهبود فضای کسب و کار است که باید با تعامل و همفکری ی مشکلات موجود در کسب و کار را مرتفع کنیم .




انتهای پیام/7008

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان