۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین در ایام ماه رمضان برنامه های ویژه و متنوعی از صدا و سیمای قزوین پخش می شود
کد خبر: ۷۷۸۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

صادقی جهانی:

در ایام ماه رمضان برنامه های ویژه و متنوعی از صدا و سیمای قزوین پخش می شود

صادقی جهانی گفت: از تمام ظرفیت و برنامه های صدا و سیما و شبکه های استانی برای ایجاد ایام مسرت بخش در ماه مبارک رمضان به استفاده شده است.

در ایام ماه رمضان برنامه های ویژه و متنوعی از صدا و سیمای قزوین پخش می شود

به گزارش صبح قزوین، ابوالحسن صادقی جهانی رئیس صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگوی اختصاصی با صبح قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، در خصوص برنامه های ویژه این ایام اظهار داشت: در این ماه مبارک تمام مجموعه ها مسئولیت هایی دارند و سازمان صدا و سیما نیز با بهره گیری از تمام ظرفیت های مراکز استانی و کشوری برنامه های ویژه ای را در صدا و سیما تدارک دیده است.

صادقی جهانی با بیان اینکه در حوزه ی خبر و پایگاه اطلاع رسانی برنامه هایی پیش بینی شده است افزود: سه کار ویژه در دست انجام بوده که یکی از آن ها تولید برنامه ی سحری در صدا و سیما به صورت زنده و با تنوع در بخش های مختلف است.

وی ادامه داد: این برنامه در قسمت صدا به نام "چه مبارک سحری" به مدت 90 دقیقه و در پخش سیما نیز برنامه  60 دقیقه ای "شمیم سحر" اجرا می شود.

رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین در خصوص ویژه برنامه های افطار خاطرنشان کرد: برنامه  افطاری تحت عنوان "سفره های آسمانی" در رادیو و در قسمت سیما به نام "مهمانی خدا" در نظر گرفته شده است.

صادقی جهانی خاطرنشان کرد: برنامه ی جمع خوانی تلاوت قرآن به مدت 70 دقیقه، از محل امامزاده حسین(ع) نیز به صورت مستقیم پخش می شود.

وی اضافه کرد: این برنامه به مدت یک ماه و همه روزه از ساعت 19- 45/18 در رادیو و تلویزیون زمان پخش دارد.

صادقی جهانی یاد آورشد: برنامه ی جمع خوانی تلاوت قرآن طی هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیما مرکزی ایران به صورت مستقیم در شبکه سه و شبکه شما طی چند روز پخش و برنامه ی افطاری هر روز به صورت مستقیم در صدا و سیمای استان اجرا می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت های ویژه ایام شب قدر اشاره کرد و گفت: در ایام شب قدر برنامه های متنوعی به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است از جمله پخش مستقیم مراسم احیاء(شب های قدر) به مدت سه شب و همچنین ویژه برنامه ی سالروز ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع) پیش بینی شده است.

رئیس صداو سیمای مرکز قزوین افزود: ویژه  برنامه ی روز قدس نیز در دستور کار بوده و در این روز با شبکه های استانی و کشوری ارتباط مستقیم برقرار می شود و از محل برگزاری مراسم روز قدس در مراکز استانی و سراسر کشور پخش مستقیم  مراسم صورت می گیرد.

صادقی جهانی به میلاد فرخنده ی امام حسن مجتبی (ع) در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت برنامه ای با رویکرد مستمندان و ایتام و با همکاری کمیته امداد خمینی(ره) و ستاد دیه استان ترتیب داده شده است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه ی عید فطر نیز با هدف انعکاس ارزش ها و آداب و رسوم تحت عنوان ویژه برنامه ی عیدانه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین ابراز کرد: برنامه "زنگ زندگی" و"طرح قرآنی1447 در روزهای 23 و26 مرداد ماه از شبکه قرآنی و شبکه سیما استانی قزوین به نمایش گذاشته می شود.

وی اذعان داشت: تمام ظرفیت سازمان صدا و سیما و شبکه های استان قزوین بکارگرفته شده  تا لحظاتی مسرت بخش و برنامه ای متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

صادقی جهانی از  همکاری دستگاه های زیربط جهت دعوت از میهمانان ویژه در این ایام خبر داد و افزود: برای نمونه افراد مستمند و نجات یافتگان به صدا و سیما معرفی می شود همچنین با مؤسسات خیریه و افرادی که امور خیر انجام داده و در زمینه ی امورخیر و فضایل اخلاقی گام برداشته اند همکاری صورت گرفته است و تمامی ارگان ها می توانند در این امر مهم به ما یاری رسانند.

رئیس صدا و سیمای مرکز قزوین در خصوص برنامه های ویژه ی کودک و نوجوانان در این ایام پر فضیلت بیان کرد: اکنون برنامه ی زنده ی"باغچه بان" در حال پخش است که در ایام ماه مبارک رمضان با همین رویکرد پخش می شود.

وی از برگزاری مسابقه در این ایام با رویکرد ماه رمضان و بحث های اعتقادی خبرداد و افزود: در خصوص نوجوانانی که برای اولین بار روزه بر آن ها واجب شده نیز برنامه های متنوعی است و پخش برنامه ها از شبکه ی قرآن، صدا و سیما فرصت مناسبی برای شناخته شدن بیشتر جوانان فاخر استان می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان