۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین منافع ملی را فدای جریانات سیاسی نکنیم
کد خبر: ۷۴۷۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

منافع ملی را فدای جریانات سیاسی نکنیم

فرماندار شهرستان البرز گفت: نباید منافع ملی را فدای جریانات سیاسی کنیم، زیرا در همگرایی است که توفیقات بیشتر حاصل خواهد شد و این به نفع عزت و سربلندی جامعه اسلامی است.

منافع ملی را فدای جریانات سیاسی نکنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، امام جمعه شهر الوند صبح امروز به مناسبت هفته دولت با فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مسئولین این شهرستان دیدار کرد.
غلامرضا حسن پور، فرماندار شهرستان البرز در این دیدار که با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار کرد: پیوند دولت و ملت به یُمن وجود انقلاب اسلامی و امامت مقام معظم رهبری ناگسستنی است.
وی در ادامه این دیدار به ارتباط بیشتر مسئولین شهرستان با مردم تاکید کرد و افزود: دولت خدمتگزار ملت است و پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی به معنای قبول کار و تلاش در خدمت به مردم می‌باشد.
حسن پور در ادامه اذعان کرد: آرامش و امنیتی که بر جامعه حاکم است را باید قدر دانسته و وقت خود را برای رضایتمندی مردم بگذاریم.
وی تصریح کرد: نباید منافع ملی را فدای جریانات سیاسی کنیم، زیرا در همگرایی است که توفیقات بیشتر حاصل خواهد شد و این به نفع عزت و سربلندی جامعه اسلامی است.
فرماندار شهرستان البرز ابراز کرد: در حال حاضر نشاط اجتماعی، اعتقاد به آرمان‌های انقلاب به جای اعتقاد به جریان‌های سیاسی، تعامل مناسب با کشورهای مختلف در سیاست خارجی بر پایه مصلحت نظام از رویکردهای خوب دولت در این دو سال بوده است.
وی در پایان گفت: امروز در امپراطوری غربی- اسرائیلی به برکت مدیریت قدرتمندانه رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی توانسته است در عرصه‌های مختلف توفیقات خوبی را به دست آورد، بنابراین باید عملکرد همه مدیران کشور در راستای حفظ این اقتدار و عزت باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان