۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سرمایه گذاری در آموزش و پرورش امری مهم و ضروری است
کد خبر: ۷۳۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش امری مهم و ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، سرمایه گذاری در آموزش و پرورش را امری مهم و ضبروری دانست که ثمرات آن در آینده احساس خواهد شد.

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش امری مهم و ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش امر مهمی است که ثمرات آن در آینده احساس خواهد شد.
وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای غنی‌سازی فعالیت‌های آموزشی در مدارس از ضروریات تعلیم و تربیت می‌باشد و معلم نقش بسیار مهمی در ایجاد این بستر دارد.
قاسمی تصریح کرد: ﻳﻜﻲ از ﻣﻮاﺭﺩ اﺭﺯﻳﺎﺑـﻲ اﺳﺘﺎن‌ها ﺭتبه ﻛﻨﻜﻮﺭ اﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﻛﺸﻮﺭ اﺳت که با تلاش و کوشش همه همکاران، آﻣﻮﺯﺵ ﻣﺘﻮﺳﻂﻪ اﺳﺘﺎﻥ ﺭﺗﺒﻪ هفتم ﻛﺸﻮﺭی را ﻛﺴﺐ ﻛﺮﺩﻩ اﺳﺖ که ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ های قبل از جایگاه ﺑﻬﺘری برخوردار ﺷﺪﻩ اﺳﺖ اﻟﺒﺘﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺳﻌﻲ ﻛﻨﻴﻢ ﺭﺗﺒﻪ 5 ﺭا ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﻳﻢ.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: با برگزاری آزمون سراسری مراکز آموزش عالی در سال 94، دانش آموزان استان قزوین نیز با سایر دانش‌آموزان کشور در این آزمون به رقابت علمی پرداختند که تعداد نفرات حائز ﺭﺗﺒﻪ ﺯﻳﺮ 1000، بیش از ﺳﺎﻝ‌ﻫﺎﻱ ﻗﺒﻞ است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در آزمون سراسری سال جاری94، تعداد 4 نفر از دانش‌آموزان استان قزوین رتبه زیر 100 در آزمون کنکور سراسری کسب کردند که در سال گذشته این آمار 3 نفر بود همچنین تعداد 50 نفر از دانش‌آموزان استان موفق به کسب رتبه زیر 1000 در آزمون کنکور شده‌اند.
انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان