۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اعضای تیم چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر اقبالیه معرفی شدند
کد خبر: ۷۰۱۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مردم منتخبین خود را شناختند؛

اعضای تیم چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر اقبالیه معرفی شدند

کاندیدای راه یافته به شوراء، بار دیگر انگیزه و اهداف خود را مرور کردند.

اعضای تیم چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر اقبالیه معرفی شدند
به گزارش خبرنگار صبح قزوین، مراسمی با عنوان معارفه و نشست اعضای کاندیدای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد.
این نشست 30 خرداد 92 در مسجد حضرت علی اصغر (ع) شهر اقبالیه با حضور کاندیدای منتخب و حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی شکل گرفت.
در طی این مراسم که با سخنرانی اعضاء و حجت الاسلام حسینی همراه بود، هر یک از کاندیدا به طور جداگانه ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به مردم عزیز و به ویژه جوانان غیور و تلاشگر اقبالیه و تبریک به مناسبت صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی از حضور پرشور و حماسی مردم شهر در 24 خرداد ماه در پای صندوق های راًی تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.
اعضای منتخب شورای شهر اقبالیه مختصر اهداف و انگیزه های خود برای شرکت در انتخابات را برای مردم بیان کرده و برنامه ها و نوع سیستم عملکرد خود در 4 سال آینده تشریح کردند.
آن ها خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم ومسئولین را برای عمران و آبادانی بیشتر شهر و داشتن شهری آبادتر شدند.
حسینی ضمن تبریک این عید بزرگ، اعضای شوراء و مردم را به همکاری و تعامل بیشتر دعوت کرد.
وی اشاره کرد: خدمت به مردم در راه خدا ثوابی عظیم داشته و که باید مشکلات آن را تحمل نمود.
حسینی مشکلات و کمبودهای موجود در سطح شهر اقبالیه را به مسئولان یادآور شد و گفت: حضور مردم در انتخابات چشمگیر و حماسی بود، در 100 سال اخیر در آمریکا حضور مردم را بیش از 54 درصد نداشته ایم اما در ایران این حضور به بیش از 70 درصد رسیده و مردم شریف اقبالیه نیز نسبت به مردم دیگر مناطق حضوری بی نظیر داشتند.
مراسم با حضور در گلزار معطر شهدای شهر اقبالیه و با هدف تجدید بیعت ادامه پیدا کرد، هر یک از اعضاء منتخب شورای شهر با شهدا تجدید بیعت نموده و وفاداری خویش را به امام راحل و شهدا یادآور شدند.
در طی گفتگوی کوتاهی که با هریک از اعضای شورای شهر داشتیم، از تعداد آرای دقیق، اهداف، انگیزه و مشخصات و سمت آن ها پرسیدم.
فاطمه قدیانلو با کسب بیشترین راًی در این مراسم با دلایل نامعلوم حضور نداشت.
فاطمه حنیفی فرزند شهید و فیزیوتراپیست و مؤسس و مسئول فنی فیزیوتراپی اقبال واقع در شهر اقبالیه و عضو اصلی شورای چهارم و منتخب مردم، با تعداد آرای 6476 عدد رآی است.
حنیفی بارزترین مشکل شهر اقبالیه را با توجه به مدت زمان سابقه کاری در این شهر، مشکلات فرهنگی دانسته و شعار خود برای شرکت در انتخابات را توکل، تلاش و تفکر بیان کرد وی انگیزه خود برای شرکت در انتخابات را خدمت به مردم و رفع تبعیضات در شهر و احیای ارزش های اسلامی اعلام کرد.
جلال جوادی اینانلو متولد سال 1356 مدیر عامل حمل و نقل شرکت آرین اقبال و دبیر دینی و عربی و قرآن است که در این دوره 5922 رأی را به خود اختصاص داد.
وی پیش از این نیز دو دوره در شورای شهر با سمت های خزانه دار و نائب رئیس حضور داشته است.
جوادی اینالو عنوان کرد: با توجه به تجربیات گذشته، در حد توان پاسخگوی اعتماد مردم هستیم.
وی مهم ترین هدف خود را رفع کمبود های شهر و خدمت به مردم معرفی کرد.
وی در پاسخ به دشمنان گفت: ما همیشه در صحنه حضور داشته و به شهدا و انقلاب وفاداریم.
جوادی اینالو انگیزه خود برای شرکت در انتخابات را تکلیف و وظیفه خود را انجام خواسته ی مردم بیان کرد.
حسنعلی نوروزی متولد 1344 و منتخب شورای اسلامی شهر با تعداد آرای 5164 رأی.
تحصیلات وی در زمینه مدیریت دولتی است و با شعار «شفافیت عملکرد و پاسخگویی» وارد میدان انتخابات شده و مهم ترین هدف خود را برنامه ریزی طولانی مدت برای شهر اقبالیه قرار داده است .
خیرالله بیگدلو فوق لیسانس رشته منابع آب و کارشناس آب منطقه ای شهر تاکستان .
وی در این دوره 5083 راًی را به خود اختصاص داد و انگیزه ی خود برای شرکت در انتخابات را خدمت رسانی بهتر به مردم و رعایت عدالت در جامعه بیان کرد.
ایرج شهسواری مدیر مدرسه راهنمایی شهدا ی اقبالیه و دارای 20 سال سابقه فرهنگی است و به مدت 6 سال عضو شورای حل اختلاف بوده و منتخب شورای شهر در این دوره با 4881 راًی می باشد.
وی انگیزه و هدف خود برای شرکت در انتخابات را خدمت به مردم و پیگیری مشکلات شهر اقبالیه در حیطه اختیارات خویش دانست.
شیخ محمد رضایی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر منتخبان مردم با اختصاص 4272 رأی به خود است.
رضایی همچنین در فعالیت های فرهنگی و مذهبی هیئات حضوری فعال داشته و خود را در برابر تمام مردم اقبالیه مسوول می داند.
وی انگیزه ی خود از شرکت در انتخابات را خدمت به مردم و عبادت بیان و اشاره کرد: انشاءالله به این وظیفه الهی خود عمل کنیم.
یحیی رحیم لو لیسانس حقوق و دارای 10سال خدمت به مردم و سابقه شورایی در دوره دوم عضو و سوم ریاست شوراء و در حال حاضر سخنگوی شورای شهر و مشاور حقوقی شهرک های استان و رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی استان و رئیس کمسیون بازرسی بر اصناف استان قزوین بوده است.
وی با کسب تعداد آرای 4806 گفت: امیدوارم بتوانم پاسخگوی اعتماد مردم باشم و هدف خود را افزایش بودجه از طریق تبدیل اقبالیه به شهرستان بیان کرد.
در ادامه این گزارش بر آن شدیم طی گفتگوهایی با مردم شهر اقبالیه اهداف آن ها برای شرکت در انتخابات و حضور پرشور در پای صندوق های رأی، مشکلات شهری و خواسته های آنان از اعضای جدید شورای اسلامی شهر مطلع شویم.
مردم هدف خود برای شرکت در انتخابات را اینگونه تشریح کردند: شرکت در انتخابات و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر خلق حماسه ای سیاسی از وظایف شرعی ما به شمار می آید و از طرف دیگر شرکت در انتخابات راهی برای داشتن شهری بهتر است.
بر اساس این گزارش، شهروندان مهم ترین مشکلاتی که متوجه شهر اقبالیه است را مسائل زیر ساختی و عمرانی از قبیل: آسفالت کشی نامناسب خیابان ها، مشکل گازکشی منازل، تردد ماشین ها و وسایل نقلیه سنگین در خیابان معاد، نبود پل هوایی در خیابان چهارده معصوم برای عبور دانش آموزان، عدم گاز کشی در دو منطقه اکبر آباد و زورآباد، کمبود فضای سبز و نبود بیمارستان و بهداری و غیره خواندند.
در پایان مردم خواستار پیگیری دلسوزانه مسئولان برای ریشه کن کردن مشکلات شدند.
انتهای پیام/3004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان