۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین از توليد كنندگان برتر شهرستان آبيك تجليل شد
کد خبر: ۶۸۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مراسم تجليل؛

از توليد كنندگان برتر شهرستان آبيك تجليل شد

دكتر صفري: با تکیه بر فرهنگ جهادی می توان به توسعه پایدار دست یافت.

از توليد كنندگان برتر شهرستان آبيك تجليل شد
به گزارش صبح قزوين، در مراسمی با حضور فرماندار و مسئولین جهاد کشاورزی استان از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی در شهرستان آبیک تقدیر شد .
دكتر صفري رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ جهادی گفت : با تکیه بر فرهنگ جهادی می توان به توسعه پایدار دست یافت.
دکتر صفری در ادامه به قابلیت های بخش کشاورزی شهرستان آبیک اشاره کرد و افزود : مرغوبترین اراضی کشاورزی استان در این شهرستان وجود دارد و در سند توسعه شهرستان آبیک تاکید زیادی بر توسعه بخش کشاورزی شده است.
وی راه اندازی مرکز مطالعه کشاورزی را از برنامه های توسعه بخش کشاورزی این شهرستان برشمرد و گفت: شهرستان آبیک قابلیت های بسیار زیادی در تولید محصولات کشاورزی و دامی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین گروسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار كرد: فرهنگ جهادی متعلق به هیچ قشر و گروهی نیست و همه می توانند با تکیه بر این فرهنگ در امر توسعه کشور گام بردارند.
وي با اشاره به نامگذاری سال جاری ار سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: به حمدا.
.
.
با حضور گسترده مردم در انتخابات، حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق گشت و با وحدت، همدلی مسئولین و تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری می بایست در جهت تحقق حماسه اقتصادی نیز حرکت کرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، نهاد مقدس جهاد کشاورزی را از برکات انقلاب اسلامی و امام راحل بر شمرد.
لطفي مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک نیز گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 11 طرح عمرانی، تولیدی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد و سیصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وي در ادامه افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 76 نفر در منطقه فراهم شده است.
در پایان از 21 نفر از تولید کنندگان بخش کشاورزی شهرستان آبیک تقدیر و تجلیل شد.
انتهاي پيام/3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان