۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یادواره شهدای روحانی استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۴۵۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج طلاب استان:

یادواره شهدای روحانی استان قزوین برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیت همه ساله در روز شهدای روحانیت برنامه‌های مختلفی در استان به خصوص در مدارس حوزه‌های علمیه با حضور مدیران و اساتید برگزار می‌نماید که یادواره شهدای روحانی یکی از این برنامه‌ها است.

یادواره شهدای روحانی استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیت سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: در دوران حماسه و ایثار بسیاری از رزمندگان شجاع و دلاور ما توانستند در حماسه دفاع مقدس درس فراموش نشدنی به دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهند.
وی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و بتوانیم افکار و اندیشه‌های این عزیزان را به مردم وخانواده ها بیشتر نشر و گسترش دهیم.
مصطفایی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیت همه ساله در روز شهدای روحانیت برنامه‌های مختلفی در استان به خصوص در مدارس حوزه‌های علمیه با حضور مدیران واساتید برگزار می‌نماید که یادواره شهدای روحانی یکی از این برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی از قبیل شب شعر وشب خاطره، نمایشگاه عکس شهدای روحانی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای روحانی و ایثارگر و آزاده و همچنین برگزاری رزمایش می‌باشد.
این مسئول به اهمیت مطلوب اطلاع رسانی از سوی خبرگزاری‌ها، مطبوعات و صدا و سیما اذعان کرد: همه مسئولین و اصحاب رسانه به خصوص صدا وسیما باید با آن هنر خود بتوانند این برنامه را به بهترین نحو مطلوب اطلاع رسانی نمایندکه می‌تواند بسیار تاثیر گزار باشد.
در ادامه حجت الاسلام سید عباس موسوی، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه استان به اهمیت برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان پرداخت و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای روحانی در حقیقت یک سرمایه گذاری بوده و این یادواره شهدای روحانی مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان را با آرمان‌های ارزشمند شهدا ونقش بی بدیل و تاثیرگزار روحانیت را در دفاع مقدس آشنا می‌نماید.
وی افزود: گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز و زنده نگهداشتن نام و خاطره این شهیدان وتلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای اصلی بوده که بر عهده همه آحاد جامعه می‌باشد.
ادامه داد: خانواده‌های شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ما باید از خانواده این عزیزان همیشه تکریم نماییم.
همچنین یادواره شهدای روحانیت استان در روز چهارشنبه اول مهر همزمان با هفته دفاع مقدس، ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مدیر کل تبلیغات اسلامی، مسئولین صدا وسیما، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه و اداره کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه حضور داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان