۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح هم‌نفس شاهدان در قزوین
کد خبر: ۶۳۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبر داد؛

اجرای طرح هم‌نفس شاهدان در قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از اجرای طرح هم‌نفس شاهدان با هدف رسیدگی به امور درمانی و به روزرسانی اطلاعات مربوط به والدین شهدا در استان قزوین خبر داد.

اجرای طرح هم‌نفس شاهدان در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه معاونین بنیاد استان گفت: سلامت جامعه هدف به ویژه والدین شهدا که گنجینه‌های به جا مانده از ایثار و شهادت هزاران شهید و جانباز هستند، برای ما اهمیت بسیاری دارد.
وی افزود: همه تلاش ما براین است که با کسب اطلاع از وضعیت روحی و جسمی والدین شهدا بتوانیم نسبت به وظایف خود به درستی عمل کنیم.
حقایق پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 170 تن از والدین شهدا در استان قزوین در قید حیات هستند که در قالب یک هزار و 608 خانواده زندگی می‌کنند.
این مسئول عنوان کرد: اکثر والدین شهدا دارای کهولت سن می‌باشند لذا اطلاع از وضعیت روحی و درمانی آنها ضروری است، بر این اساس طرح هم‌نفس شاهدان با هدف رسیدگی به امور درمانی و به روز رسانی اطلاعات آنها در استان قزوین اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: با اجرای این طرح، هر یک از کارکنان بنیاد، مسئولیت تعدادی از والدین شهید را بر عهده گرفته و با تماس‌های تلفنی و دیدارهای حضوری در جریان وضعیت جسمی و درمانی آنها قرار خواهند گرفت و اطلاعات
جمع‌آوری شده را در اختیار معاونت‌های مربوطه قرار می‌دهند.
حقایق‌پور افزود: این طرح به عنوان پایلوت در شهرستان قزوین همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهید رجایی آغاز می‌شود و پس از رفع مشکلات مربوطه در سطح سایر شهرستان‌ها نیز به اجرا گذاشته خواهد شد.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان