۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین گازرسانی به ۱۷ روستای استان با ظرفیت ۲۵۸۸ خانوار
کد خبر: ۶۱۸۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد

گازرسانی به ۱۷ روستای استان با ظرفیت ۲۵۸۸ خانوار

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۷ روستای استان با ظرفیت ۲۵۸۸ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

گازرسانی به ۱۷ روستای استان با ظرفیت ۲۵۸۸ خانوار
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فتحعلی نجفی مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام خبر گازرسانی به 17 روستا ی استان در هفته دولت افزود: اعتبار هزینه شده برای روستاهای مذکور 167 هزار و 555 میلیون ریال است و از 17 روستای مذکور 6 روستا در منطقه طارم سفلی، 6 روستا از توابع آوج ، 2 روستا از توابع شهرستان تاکستان و 3 روستا در منطقه کوهین قرار دارند و با گازدار شدن آنها 74 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
نجفی در ادامه بیان داشت با استفاده از منابع بند ق تبصره 2 قانون بودجه و برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت گاز استان 182 روستای دیگر نیز در آینده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با اشاره به توجه ویژه به بهره مندی صنایع از گاز طبیعی اعلام نمود 68 واحد صنعتی و عمده در سطح استان در هفته دولت به جمع مشترکین شرکت گاز می پیوندند که امید است با برخورداری از گاز شرایط بهتری را برای این واحدهای تولیدی فراهم نماید.
وی در پایان با اشاره به این موضوع که هم اکنون 7 شهرک و ناحیه صنعتی استان از نعمت گاز بهره مندند و با گاز دار شدن 5 ناحیه صنعتی دیگر در آینده نزدیک خبر داد و آن را گامی بلند برای رونق و فعالیت هر چه بیشتر صنایع استان دانست.
انتهای پیام/


منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان