۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین خبرنگاران زبان گویا و روشن مردم هستند
کد خبر: ۴۷۵۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۵/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

خبرنگاران زبان گویا و روشن مردم هستند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از خبرنگاران به عنوان زبان گویا و روشن مردم یاد کرد و افزود: اهالی رسانه باید با تمام صداقت در راستای منافع و ارتقاء سطح دانش و بینش مردم قلم بزنند.

خبرنگاران زبان گویا و روشن مردم هستند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با تبریک به مناسبت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگاراظهار کرد: خبرنگاران مي‌توانند نقش موثري در ارتقاء فرهنگ شهرنشيني و شهروندي و پيگيري مطالبات و حقوق عمومي شهروندان به خصوص عامه مردم داشته باشند.
وی با اشاره به رسالت حساس و سنگین حرفه خبرنگاری افزود: خبرنگاری موفق است که در انعکاس رخدادها بی‌طرفانه عمل کند چرا که ذات خبرنگاری مبتنی بر بی‌طرفی است و باید همواره در مسیر جلب اعتماد عمومی تلاش کند.
وزیری نژاد خاطرنشان کرد: یک از وظایف اصلی خبرنگار این است که پس از انعکاس خبر به دنبال نتیجه گیری و اثر گذاری آن باشد، این مهم در واقع بیانگر رسالت سنگین کار خبرنگاری می‌باشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از خبرنگاران به عنوان زبان گویا و روشن مردم یاد کرد و افزود: اهالی رسانه باید با تمام صداقت در راستای منافع و ارتقای سطح دانش و بینش مردم قلم بزنند، در این صورت شاهد شهری آباد با فرهنگی متعالی خواهیم بود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان