۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین معده یک قاچاقچی انبار حمل بیش از یک کیلوگرم تریاک از جنوب تا قزوین
کد خبر: ۴۳۹۳۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد:

معده یک قاچاقچی انبار حمل بیش از یک کیلوگرم تریاک از جنوب تا قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف یک کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

معده یک قاچاقچی انبار حمل بیش از یک کیلوگرم تریاک از جنوب تا قزوین

ولی وندایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح خبر فوق، اعلام کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه "قزوین ـ زنجان" به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با دو سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار ۸۰۰ گرم تریاک جاسازی شده کشف و راننده و سرنشین پژو را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به بلعیدن مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در جنوب کشور و نگهداری آن در معده‌اش اعتراف کرد.

وندانی ادامه داد: همچنین این مأموران در اقدامی دیگر یک دستگاه وانت پیکان را در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان مورد بازرسی قرار داده و مقدار چهار کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین وانت را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نیز در دو اقدام دیگر مقدار ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۵۰ گرم هروئین در بازرسی از دو دستگاه خودرو کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

انتهای پیام/۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان