۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تحریف یک سخن امام، به انحراف کشاندن مسیر حرکت انقلاب است
کد خبر: ۴۳۷۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق قزوین در مجلس:

تحریف یک سخن امام، به انحراف کشاندن مسیر حرکت انقلاب است

نماینده سابق قزوین در مجلس گفت: تحریف شخصیت امام راحل که بنیانگذار انقلاب و مکتب اسلامی است، بسیار خطرناک خواهد بود؛ زیرا تحریف یک سخن امام به انحراف کشاندن مسیر حرکت انقلاب است.

تحریف یک سخن امام، به انحراف کشاندن مسیر حرکت انقلاب است

حجت الاسلام سید فتاح مرتضوی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در خصوص شکل گیری فضای تحریف شخصیت امام راحل در جامعه و تاکید رهبری بر این تحریف اظهار کرد: به نظر می‌رسد موضوع تحریف شخصیت و تفکر امام خمینی(ره) در این سال‌های اخیر شدت بیشتری پیدا کرده است و ممکن است به دلیل فضای حساس سال جاری، این روند افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم که در هر دو به دلیل جایگاه ویژه مردم سالاری در نظام اسلامی ایران قابل توجه است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام خمینی(ره) گفت: مجلس خبرگان رهبری به واسطه خلاءای که ممکن است در دوره ای در این زمینه وجود داشته باشد، از اهمیت برخوردار است و مجلس شورای اسلامی هم به دلیل برنامه ریزی امور جاری کشور و نظارت بر فعالیت دولت و قانونگذاری حائز اهمیت می‌باشد.

وی با بیان اینکه مجلس زنده، کشور و سیاست زنده را به دنبال خواهد داشت ابراز کرد: در فضای امروز جامعه رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند که عده ای به دنبال استفاده ابزاری از نام و عنوان امام راحل هستند و در فضاهای مختلف قصد دارند خود را تابع و پیرو ایشان نشان دهند؛ اما از سیره و اصول امام پیروی و تبعیتی نداشته باشند.

تحریف شخصیت و تفکر امام خمینی یک تهدید بزرگ برای ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی انحراف از خط و آرمان‌های امام را خطای بزرگی دانست و اذعان کرد: اگر در آینده ایران اسلامی با این انقلاب باعظمت، شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز امامی داشته باشد که اصول تفکری وی حاکم بر جامعه نباشد، کمترین آسیبش شکننده بودن این کشور است.

وی تحریف شخصیت و تفکر امام خمینی را یک تهدید بزرگ برای ایران برشمرد و تصریح کرد: برای ایران اسلامی فشارهای خارجی و استکبار جهانی آنقدر آسیب رسان نیست که مسائل دورنی ممکن است خطرناک باشد.

مرتضوی ادامه داد: هرکجا اسلام و کشورمان ضربه خورده از دورن بوده است و در این راستا تحریف شخصیت امام راحل که بنیانگذار انقلاب و مکتب اسلامی است، بسیار خطرناک خواهد بود و ما باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم زیرا تحریف یک سخن امام به انحراف کشاندن مسیر حرکت انقلاب است.

وی در پایان تاکید کرد: بحث انقلاب اسلامی و اسلام در جای خود ارزشمند است؛ اما امام خمینی(ره) از اسلام یک قرائت ناب و خالص ارائه داد و آن را به گونه ای تفسیر کرد که در تاریخ علمای شیعه بی نظیر است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان