۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرک مهرگان توسط شهرداری محمدیه
کد خبر: ۴۰۹۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با دهه مبارک فجر؛

افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرک مهرگان توسط شهرداری محمدیه

همزمان با دهه مبارک فجر توسط شهرداری محمدیه چند طرح‌ عمرانی در شهرک مهرگان افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرک مهرگان توسط شهرداری محمدیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران چندین طرح در شهرک مهرگان به همت شهرداری محمدیه  با حضور داوود محمدی و مرتضی حسینی نمایندگان مجلس، روزبه استاندار قزوین، حبیبی معاون عمرانی استاندار، زاهدپور مدیرکل امورشهری استانداری، مانی فرمدیرکل راه وشهرسازی قزوین، بهزادپور شهردارمحمدیه،ترابی مدیرحمل ونقل همگانی محمدیه، موسوی موینی امام جمعه محمدیه واعضای شورای شهرمحمدیه ودیگرمسئولین شهری، "مسجد امیرالمومنین(ع)" درشهرک مهرگان را که از نیازها و درخواست های مردمی بود با ۳۱میلیارد ریال هزینه  و "سالن چند منظوره پوریای ولی " که نیازجوانان این منطقه بود افتتاح شد.
خدمات مسکن مهر در قزوین باید بر اساس نیازها باشد داود محمدی در مراسم افتتاح مسجد شهرک مهرگان قزوین گفت: در شهرک مهرگان به دلیل حجم زیاد کار نیازمند خدماتی متناسب به شرایط منطقه هستیم تا خدمات دولت مغفول نماند.
وی افزود: ساخت مدرسه، مسجد، درمانگاه، پاسگاه، سالن ورزشی، پارک و تفریحگاه از نیازهای اساسی است که باید متناسب با جمعیت و بافت منطقه با سرعت بیشتری به مردم داده شود.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مراجعات مردم به نمایندگان وقت زیادی برای رسیدگی به مشکلات شهرک مهرگان گذاشته می شود که لازم است سرعت ارائه خدمات بیشتر شود تا مردم را راضی کنیم.
وی اظهار کرد: ساخت مدرسه و دایر کردن سرویس ایاب و ذهاب هم باید در اولویت برنامه مسئولان قرار گیرد و با عزم جدی نمایندگان استان، استاندار، امام جمعه شهر محمدیه و سایر مسئولان امیدواریم خدمات لازم به مردم داده شود.
محمدی ادامه داد: حضور هوشمندانه و توام با بصیرت مردم در راهپمیایی ۲۲ بهمن موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد.
خدمات شهرک مهرگان را تکمیل می کنیم حسین بهزادپور شهردارمحمدیه در آیین بهره برداری از مسجدامیرالمومنین (ع)شهرک مهرگان با ارائه گزارشی ازعملکرد شهرداری محمدیه ابراز کرد: خوشبختانه  توانستیم با تلاش مضاعف مسجد امیرالمونین در شهرک مهرگان را که از نیازها و درخواست های مردمی بود افتتاح کنیم که ۳۱ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
وی اذعان کرد: برای احداث دو بوستان بزرگ ۲۲ هکتاری مهرگان و ۱.
۶ هکتاری لاله در این شهرک و نیز محوطه سازی محله ارغوان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که با تکمیل پروژه های خدماتی شرایط مناسبی برای اسکان مردم در این شهرک فراهم خواهد شد.
شهردار محمدیه ادامه داد: شهرداری محمدیه در سالهای گذشته خدمات زیادی در این شهرک ارائه کرده و به منظور تسریع در خدمات شهری با استقرار شهرداری مستقل در این ناحیه گامهای خدمت رسانی خود را بلندتر برداشته تا رضایت مردم جلب شود.
وی خاطرنشان کرد: سالن چند منظوره پوریای ولی هم از طرح های خوبی است که نیازجوانان این منطقه به فعالیت های ورزشی را تامین می کند و به علت چند منظوره بودن در شرایط بحرانی هم به کمک مدیریت استان خواهد آمد.
خدمات شهرداری محمدیه در مهرگان قابل تقدیر است در ادامه روزبه استاندار قزوین ضمن تقدیر از خدمات مهندس مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی در اهداء زمین برای ساخت مسجد و تکمیل واحدهای احداثی و نیز همکاری شهرداری محمدیه در اجرای طرح های خدماتی در این شهرک گفت: با همکاری نمایندگان مجلس، استانداری، امام جمعه، فرماندار کارهای خوبی شده و با پیگیری مشکلات باقیمانده امیدواریم خدمات روبنایی مناسبی به مردم شهرک مهرگان داده شود.
وی افزود: مسجد امیرالمومنین که امروز افتتاح شد نمونه ای در شهر ندارد لذا از مردم انتظار داریم در نگهداری از مسجد و نیز استفاده بهینه از این مکان مذهبی همت کنند تا مسجد مهرگان به یک پایگاه بزرگ فرهنگی تبدیل شود و ضمن اقامه نمازهای جماعت صبح، ظهر وعصر از این مکان برای آموزش خانواده ها و کودکان، نوجوانان و جوانان هم استفاده شود.
استاندار قزوین گفت: پروژه مسکن مهر و شهرک مهرگان کار بزرگی است که خدمات رسانی به آن نیز حجم زیادی داردکه علیرغم برخی مشکلات خدمات ارائه شده در این شهرک بیشتر از سایر مناطق استان وقابل توجه است.
وی در مراسم افتتاح مسجد امیرالمومنین شهرک مهرگان گفت: ساخت ۲۵ هزار واحدمسکونی در شهرک مهرگان کار بسیار بزرگی است و کار خدمت رسانی در این منطقه را سخت کرده است.
روزبه ابراز کرد: خدمت رسانی به جمعیتی ۱۰۰ هزار نفری واقعا دشوار است و همه ساکنان، مسئولان و پیمانکاران باید کمک کنند تاکارهای باقیمانده به پایان برسد.
وی با بیان اینکه امروز خدماتی که در این شهرک ارائه شده شاید بیشتر از برخی مناطق شهر قزوین از جمله مینودر و شهر محمدیه است اظهار کرد: هرچند از مشکلات موجود نیز اطلاع داریم و معاون عمرانی استانداری ماموریت دارد تا با بسیج امکانات و تلاش مدیران نسبت به تکمیل خدمات رسانی اقدام کند.
این مسئول یادآور شد: شهرک مهرگان باید به یک شهر نمونه در استان تبدیل شود؛ زیرا ظرفیت و قابلیت آن را دارد تا از نظر شهری و فرهنگ شهروندی الگوی دیگر مناطق شود.
شهرک مهرگان یکی ازخدمات نظام ،نیازمند کارهای بیشتری است حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک درمجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مسکن مهر یکی از خدمات نظام اسلامی است و اگر این طرح اجرا نمی شد؛ بسیاری از خانواده های کم درآمد صاحب سرپناه نبودند و باید با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کردند.
وی تصریح کرد: با وجود همه دشمنی ها که علیه ما صورت می گیرد به لطف الهی امنیت امروز ایران اسلامی در اوج خود و مثال زدنی است که باید شکرگزارآن باشیم.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس خاطرنشان کرد: شهرهایی که ۵۰ سال قبل ساخته شده اند هنوز دارای خدمات کاملی نیستند لذا شهرک مهرگان هم نیازمند کارهای بیشتری است که امیدواریم مسئولان دلسوز استان برای حل مشکلات باقیمانده در این شهرک دهدنظام پویاست و برای مقابله با هر خلافی مصمم است اقدامی اساسی کنند در پایان این مراسم حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز جای مباهات دارد شهردار مسجدی زیبا و فاخر در یک شهرک می سازد که می تواند در ترویج فرهنگ دینی و اقامه نماز بسیار مفید باشد که باید قدردان این نعمت باشیم.
امام جمعه شهر محمدیه ضمن تشکر از مسئولان برای ارائه خدمات رفاهی و زیربنایی در شهرک مهرگان از استاندار و مدیران خواست برای تکمیل خدمات این شهرک اقدام عاجل داشته باشند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان