۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین همایش روز بسیج رسانه در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۹۸۷۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

همایش روز بسیج رسانه در قزوین برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: مراسم روز قشر بسیج رسانه استان قزوین روز یکشنبه ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود.

همایش روز بسیج رسانه در قزوین برگزار می‌شود
رئیس بسیج رسانه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی صبح قزوین اظهار داشت: این همایش روز ۲۱ دی ماه در محل سالن شهید حسن پور سپاه در استان و با سخنرانی سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و با شرکت اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای و نویسندگان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان قزوین و عده‌ای از مسئولان استانی برگزار می‌شود.
مسئول بسیج رسانه قزوین با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهید رهبر وشهدای رسانه و تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و ایجاد همدلی میان اصحاب رسانه استان است، افزود: شهید رهبر خبرنگار شهید صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که در اوایل جنگ تحمیلی ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان را گزارش می‌داد.
سرباز بیان کرد: سازمان بسیج رسانه استان قزوین همزمان با ۲۱ دی‌ماه در نظر دارد تا برنامه‌های متنوعی را برگزار کند که در این روز اصحاب فعال بسیجی رسانه استان قزوین نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قزوین از خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: این افسران جنگ نرم ماموریت سنگینی را بر عهده دارند که باید به وظیفه خود در مقابله با جنگ نرم دشمن عمل کنند تا زمینه ای فراهم آید که برخی از این دیدگاه ها و نگرش های غلط در حوزه رسانه از بین رفته و رخت بربندد.
سرباز, اصلی ترین ماموریت یک رسانه تاثیرگذار و ارزشمدار را کمک به تبیین ارزش های والای انسانی و اسلامی و انتقال مطالبات به حق مردم به مسئولان و خدمتگزاران برشمرد و بیان کرد: به نظر می رسد در این استان بین رسانه ها و برخی از مسئولان امر فاصله افتاده که به هیچ وجه خوشایند ما نبوده و باید در ایجاد این حلقه واسط به شکل منسجم و پایدار که نقطه وصل خواسته مردم به گوش مسئولان است تلاش و جدیت کنیم.
وی با بیان اینکه هنوز اثرگذاری رسانه ها در سطح جامعه و استان از شدت و ضعف برخوردار است و آنچنان که باید ملموس به نظر برسد، نیست, تصریح کرد: وقتی بسیج رسانه تعریف می شود تنها با دیدگاه قشری و سلیقه ای این کار انجام نشده بلکه یک نگاه تخصصی و حتی فراقشری در این زمینه مطرح است که به جرات می توان گفت تحقق شعار هر پایگاه بسیج یک خبرنگار می تواند تضمین کننده برخی اهداف و رویکردها در تولید و انتشار اخبار مناسب باشد.
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه استان قزوین حمایت همه جانبه از اصحاب رسانه و خبرنگاران را مهم ارزیابی کرد و افزود: جایگاه خبرنگاران به حدی رفیع است که حتی برخی از مشکلات مردم با احساس مسئولیت بالای آنها قابل برطرف شدن است و این تاثیرگذاری می تواند در مقابله با جنگ نرم دشمنان و تاخت و تاز آنها در این عرصه مفید و موثر باشد.
انتهای پیام/۱۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان