۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سینمای تابستانی امسال در اقبالیه راه اندازی خواهد شد
کد خبر: ۳۹۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر مجتمع فرهنگی هنری معلم اقبالیه:

سینمای تابستانی امسال در اقبالیه راه اندازی خواهد شد

صادقی گفت: در تابستان امسال، برنامه های فرهنگی متنوعی خواهیم داشت که راه اندازی سینما نیز از همین برنامه هاست.

سینمای تابستانی امسال در اقبالیه راه اندازی خواهد شد
علی صادقی، مدیر مجتمع فرهنگی هنری معلم درگفتگو با خبرنگار صبح قزوین بیان داشت: این مجتمع با مساحت حدود یک هزار متر مربع بنا در دو طبقه دارای سالن آمفی تا ئتر با ظرفیت 150 هزار نفر، دو قرائت خانه هرکدام با ظرفیت 90 نفر و12 کلاس مجهز برای آموزش قران، زبان، گلیم بافی، فرش بافی، هنرهای دستی وکارگاه های اموزش تائترو موسیقی و کلاسهای خصوصی در زمینه های درسی وغیر درسی برای نوجوانان وجوانان عزیز و خانه کودک به منظور اموزش قران، نقاشی و.
.
.
به کودکان وخردسالان می باشد.
وی افزود: در حال حاضر با به کار گیری مربیان مجرب در رشته های مذکور زمینه آموزش برای علاقه مندان با سنین مختلف ایجاد شده وسالانه بیش از1200 نفر ازاین مجموعه استفاده می کنند.
صادقی بیان داشت: برنامه های فوق در تابستان 91 از استقبال خوب همشهریان برخوردار بود به گونه ای که روزی 12 ساعت کلاسهای متعدد برگزار می شد ودرایام اوقات فراغت دانش اموزان فقط طی 3 ماه تعطیلات تابستان بیش از700 نفر دوره های متعدد را گذراندند.
همچنین گروه های هنری مجتمع نیز در جشن ها و برنامه های مختلف برای اقشار های مختلف داشتند.
وی اذعان داشت: باتوجه به شرایط خوبی که داریم اعلام امادگی می کنیم در صورت استمرار استقبال از برنامه های مذکور به منظور بهره برداری مناسب ازامکانات موجود نسبت به افزایش تنوع آموزش ها اقدام نموده و در این زمینه به راه اندازی سینما تابستانی در دست اقدام می باشد.
لذا این مجموعه محیط مناسبی یرای انجام امور فرهنگی در زمینه افزایش سطح اگاهی اقشار مختلف می باشد که امیدواریم مردم عزیز با مشارکت خود مارا دراین زمینه یاری نمایند.
انتهای پیام/6001/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان