۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی تنیس روی میز جام فجر برگزارشد
کد خبر: ۳۹۲۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با حضور ۳۵ تیم داخلی و خارجی؛

آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی تنیس روی میز جام فجر برگزارشد

آیین افتتاحیه دهمین دوره مسابقات بین المللی نوجوانان و جوانان تنیس روی میز جام فجر (یادواره سه هزار شهید استان قزوین) سه شنبه شب در قزوین برگزار شد.

آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی تنیس روی میز جام فجر برگزارشد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین، احسان باقری دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این مراسم اظهار کرد: ورزش امروز از نقش مهمی در جهان برخوردار است و می تواند انسجام بخش و تقویت کننده روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بین ملت ها باشد.
وی با اشاره به برگزاری رقابت های مختلف ورزشی در کشور به مناسبت های مختلف بویژه جشن های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: فدراسیون تنیس روی میز از جمله فدراسیون های پیشتاز در برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت های مختلف می باشد.
باقری با بیان اینکه برگزاری رقابت های بین المللی جام فجر موجب پیشرفت پینگ پنگ بازان جوان و نوجوان کشور است ابراز کرد: امیدواریم این رقابت ها به لحاظ کمی و کیفی در سطحی خوب و بالا برگزار شود.
  salimi-8045-copy   نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و سرپرست هیات تنیس روی میز استان قزوین نیز در این مراسم گفت: برگزاری رقابت های بین المللی زمینه ساز دوستی و گسترش تعامل و ارتباطات میان کشورها می شود.
داوود محمدی با اشاره به میزبانی قزوین در ۹ دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: قزوین افتخار این را داراست که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها میزبان ورزشکاران میهمان از کشورهای مختلف خارجی باشد.
وی افزود: با برگزاری این مسابقات شاهد افزایش انگیزه و تجربه بین تنیسورهای جوان و نوجوانان کشورمان خواهیم بود.
منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری نیز در این مراسم با تاکید بر تدام برگزاری اینگونه مسابقات بیان کرد: میهمان نوازی رسم قزوین است و انشالله میزبان شایسته ای در استان قزوین باشیم.
وی افزود: اصل اخلاق در این مسابقات بسیار مهم است و در طول مسابقات به خوبی خود را نشان خواهد داد.
  salimi-8075-copy   حبیبی ادامه داد: در خصوص ورزش همگانی باید تلاش بیشتر و نگاه جدی تری صورت بگیرد و به نظر می رسد در این حوزه کمی غفلت کردیم.
'محمد مشهدی آقایی' مدیرکل ورزش و جوانان قزوین نیز در این مراسم گفت: میزبانی ۹ دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز یکی از افتخارات ورزش قزوین به شمار می رود و امیدوارم در ادامه نیز شاهد برگزاری رقابت های مهمی از این دست در این استان باشیم و ورزشکاران با خاطرات خوبی به کشور خود بازگردند.
براساس این گزارش؛ نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار قزوین و جمعی از مدیران اجرایی این استان از جمله میهمان ویژه مراسم افتتاحیه این مسابقات بودند.
اهدای گل به تمثال ۳ هزار شهید سرافراز استان قزوین از سوی مسوولان حاضر در این مسابقات از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه این رقابت ها بود.
در ادامه این مراسم، تیم های حاضر در این مسابقات در سالن برگزاری مسابقات حضور یافته و از مقابل جایگاه ویژه میهمانان رژه رفتند.
  salimi-8049-copy   خاطرنشان می شود؛ دهمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز قزوین (جام فجر و یادواره سه هزار شهید استان قزوین) از صبح امروز سه شنبه با شروع مسابقات در بخش تیمی آغاز شد.
در این مسابقات ۳۵ تیم داخلی و خارجی در دو بخش پسران و دختران در رده های سنی نوجوانان و جوانان در سه بخش انفرادی، دونفره و تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
همچنین ۲۰ تیم خارجی در کنار ۱۵ تیم داخلی از کشورهای سوریه، لبنان، قزاقستان، تارتاستان، جمهوری آذربایجان و ترکمنستان در این رقابت ها حاضر هستند.
رقابت های بخش دختران این مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور و بازیهای پسران در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین در حال پیگیری است.
  salimi-8023-copy   این مسابقات ۲۸ آذر ماه جاری با شناخت تیم ها و نفرات برتر و برگزاری مراسم اهدای جوایز و اختتامیه به کار خود پایان می دهد.
شایان ذکر است؛ قزوین امسال برای نهمین بار میزبان مسابقات بین المللی تنیس روی میز است.
به نفرات برتر این مسابقات به طور مجموع ۱۰ هزار دلار جایزه داده خواهد شد.
جدول گروه بندی تیم های حاضر در این رقابت ها به شرح زیر است: مسابقات تیمی نوجوانان پسر در گروه A، ایران الف – تاتارستان – قزوین الف و در گروه B قزاقستان – ایران ب – قزوین ب – ترکمنستان و در گروه C لبنان – ایران ج – قزوین ج - آذربایجان با هم به رقابت می پردازند.
  salimi-8026-copy   در مسابقات تیمی جوانان پسر نیز در گروه A، ایران الف- لبنان- آذربایجان و در گروه B قزاقستان- ایران ب – قزوین – ترکمنستان با هم رقابت خواهند کرد.
مسابقات تیمی نوجوانان دختر نیز در گروه A ترکمنستان – قزاقستان – ایران ج – ایران ب و در گروه B آذربایجان – ایران الف - سوریه در مقابل هم قرار خواهند گرفت.
همچنین مسابقات تیمی جوانان دختر گروه A ترکمنستان – قزاقستان – ایران ب، و گروه B آذربایجان – ایران الف – سوریه به رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام/۳۰۰۷/خ  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان