۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری ششمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در هفته بسیج
کد خبر: ۳۸۶۱۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری ششمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در هفته بسیج

کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت هفته بسیج ششمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان با محوریت روشنگری آسیب‌های ماهواره هشتم آذرماه سال جاری برگزار می‎‌‌شود.

برگزاری ششمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان در هفته بسیج
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، اسماعیل زندپور افزود: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین است.
وی اضافه کرد: در این کارگاه‌های آموزشی مسائل مختلفی که موردنیاز تاکسیرانان است توسط کارشناسان خبره و مجرب داخل سازمان و یا سازمان‌های مرتط دیگر به تاکسیرانان آموزش داده می‌شود.
کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: در هریک از این دوره‌ وکارگاه‌های آموزشی یکی از مباحث محوریت قرار گرفته و آموزش‌های لازم در آن خصوص به تاکسیرانان داده می‌شود.
زندپور با اشاره به عناوین آموزشی کارگاه‌های مذکور عنوان کرد: مواردی از قبیل بهداشت فردی و روانی، مقررات راهنمایی و رانندگی، مباحث مربوط به محیط‌زیست و آلودگی هوا، کمک‌های اولیه، آشنایی با سطح شهر و بناهای تاریخی در این کارگاه‌ها برای تاکسیرانان آموزش داده می‌شود.
وی تصریح کرد: حدود اختیارات تاکسیرانان، شرح وظایف آنان، قوانین و ضوابط سرویس های مدارس، مسائل ایمنی راه‌ها، نحوه رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی از دیگر موارد آموزشی کارگاه‌های سازمان تاکسیرانی به شمار می‌رود.
کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در هر زمینه‌ای که احساس شود رانندگان نیاز به دریافت آموزش در خصوص آن موضوع داشته و ارائه آموزش موجب افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنان می‌شود، از کارشناسان متخصص امر برای آموزش رانندگان استفاده می‌کنیم.
زندپور خاطرنشان کرد: در این راستا کارشناسانی از سازمان‌های تاکسیرانی، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست برای ارائه آموزش به رانندگان در این کارگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج نیز ششمین کارگاه آموزشی ویژه تاکسیرانان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین باهمکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در فرهنگسرای بانو برگزار می‌شود.
کارشناس آموزش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: باتوجه به آسیب‌هایی که ماهواره می‌تواند در جامعه به ویژه خانواده‌ها ایجاد کند، محوریت اصلی ششمین دوره کارگاه آموزشی روشنگری آسیب‌های ماهواره‌ای است.
زندپور یادآور شد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی یکی از برنامه های اولویت‌دار سازمان است که به دلیل استقبال بسیار خوب رانندگان از برگزاری این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طول سال به صورت مستمر برگزار می‌شود.
پایان پیام/ منبع: روابط عمومی تاکسیرانی قزوین انتهای پیام/۷۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان