۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین برگزاری دهمین همایش بسیج رسانه به ۱۰ آذر ماه موکول شد
کد خبر: ۳۸۳۹۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) اعلام کرد:

برگزاری دهمین همایش بسیج رسانه به ۱۰ آذر ماه موکول شد

حسن حسینی نسب دلیل لغو همایش بسیج رسانه را همزمانی آن با مراسم تشییع مادر بزرگوار شهید عباس بابایی اعلام کرد.

برگزاری دهمین همایش بسیج رسانه به ۱۰ آذر ماه موکول شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، ابوالفضل طاهر خانی، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) و حسن حسینی نسب، مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) در جمع خبرنگاران، وفات مادر بزرگوار شهید عباس بابایی را به خانواده ایشان و همچنین همه مردم استان تسلیت گفتند.
حسینی نسب با اشاره به هم زمان شدن همایش بسیج رسانه با مراسم تشییع بانو "فاطمه خوئینی" توضیح داد: همایش بسیج رسانه که قرار بود ۲۷ آبان ماه برگزار شود، به دلیل تقارن با وفات مادر شهید بابایی و به جهت احترام به این بانوی بزرگوار لغو گردید وی افزود: تاریخ برگزاری همایش بسیج رسانه به روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ موکول خواهد شد.
مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: تا کنون ۱۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است و این آثار در حال حاضر در مرحله داوری هستند.
حسینی نسب در ادامه گفت: آثار برتر معرفی شده توسط داوران در همایش بسیج رسانه که در سالن فرهنگسرای بانو برگزار می شود، مورد تجلیل و تشویق قرار می گیرند.
وی همچنین تاکید کرد: از همه اصحاب رسانه انتظار داریم که در هفته بسیج، مانند سال های گذشته همراه قشرهای مختلف بسیجی بوده و برنامه های این هفته را به شایستگی مخابره کنند.
مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) همچنین افزود: هرچند مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعاتی بسیح به پایان رسیده است اما میزان فعالیت رسانه های مختلف در هفته بسیج رصد خواهد شد و در همایش بسیج رسانه از فعالین خبری تقدیر به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/۷۰۰۶/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان