۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین جلسه تقدیر از خبرنگاران در فرمانداری البرز برگزار شد
کد خبر: ۳۵۲۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به همت فرمانداری

جلسه تقدیر از خبرنگاران در فرمانداری البرز برگزار شد

به مناسبت روز خبرنگار، جلسه تقدیر از خبرنگاران توسط فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.

 جلسه تقدیر از خبرنگاران در فرمانداری البرز برگزار شد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی صبح قزوین، جلسه تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسئولین شهرستان البرز و مسئولین شهرداری و شورای شهر محمدیه در سالن فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان البرز، با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران رسانه های استان گفت: خبرنگاری گنجینه و سرمایه بی بدیل الهی است و خبرنگار راوی وقایع می‌باشد.
وی با بیان اینکه تعهد خبرنگاران نگارش واقعه است افزود: چون قشر خبرنگار جامعه، به نگارش واقعیت می‌پردازند به گردن بشریت حق دارند راوی خبر موظف است که تمام اخبار را قبل از انعکاس به جامعه مورد بررسی قرار داده و به خبر افراد ضعیف الایمان اعتماد نکند.
امام جمعه شهرستان البرز در ادامه اشاره به واقعه کربلا کرد و اذعان داشت: حق خبرنگاران به گردن تمدن و بشریت است، همانطور که واقعه کربلا توسط خبرنگاران آن زمان ثبت شد و امروز جهانی شده است هر واقعیتی ثبت و نگاشته می‌شود و در جهان انعکاس پیدا می‌کند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه کار خبرنگاری سخت است و باید دقت فراوان کرد تاکید کرد: رعایت حق الناس به گردن خبرنگاران است نقد منصفانه بزرگترین هنر خبرنگار است هدف خبرنگار باید هدف سازندگی باشد نه غرض و سیاسی بازی؛ انعکاس خبر باید انعکاس واقعیت باشد و دفاع واقع بینانه از جامعه به عهده خبرنگار است.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان