۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین قتلگاهي به نام سوريه….
کد خبر: ۳۴۸۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قتلگاهي به نام سوريه….

آمريكا دشمن تمام مسلمين جهان، پرچم دار اين نسل كشي شده و با حاميان عربي اش كه نان بي غيرتي مي خورند و جوش و خروش اسرائيلي سر مي دهند شده آفت جان مردم سوريه.

قتلگاهي به نام سوريه….

صبح قزوين: شايد يكي از آرزوهاي  همه مسلمانان جهان با ورود به سال جديد اين باشد كه تمام غصه ها و ناراحتي و درد و آلام بشري در سراسر جهان با پايان سال در زباله دان تاريخ دفن شود و سال جديد شروع نوئي در تمام زمينه ها باشد.

دعايي كه احتمالا اكثر مردم ايران با آن مهرباني كه زبان زدشان است در آغاز سال جديد براي تمامي ملت  هاي مسلمان، به ويژه بحرين  و سوريه داشته اند.

در اين ايام كه تعطيلات عيد باستاني نوروز92 را پشت سرگذاشتيم، شبي بر ما نگذ شت مگر اين كه فاجعه و حادثه اي دلخراش را از مظلوميت مردم سوريه شاهد بودیم.

قتلگاهي بود و هست به نام سوريه!!!

آمريكا دشمن تمام مسلمين جهان، پرچم دار اين نسل كشي شده و با حاميان عربي اش كه نان بي غيرتي مي خورند و جوش و خروش اسرائيلي سر مي دهند شده آفت جان مردم سوريه.

يك روز مي شنوي تروريست ها به فرماندهي اربابانشان براي اختلاف افكني بين شيعه و سني، يكي از بزرگترين ائمه جماعت سني شهر را شهيد مي كنند.

روزي ديگر وارد حوزه علم و دانش شده و دانشگاهيان بي گناه معماري را به خاك و خون مي كشند.

ساز ديگري كوك كرده و با ايجاد رعب و وحشت سر امام جماعت  مسجد شهر را ذبح مي كنند.

كدامش را بگوئيم كه سوريه را حلبچه  ديگري كردند و بمب هاي شيميائي شان را بر سر هزاران زن و كودك بي گناه و غير مسلح فرود آوردند و.
.
.

در حال حاضر هم مثلث زر و زور و تكفير شده قاتل جان ميليون ها بي گناه!

دنياي غرب كه فقط براي جنگ عراق و افغانستان 4 تريليون دلار از بودجه ملتش را خرج انحصار طلبي هايش كرده و پيش بيني شده اين جنگ طلبي ها در همين دو كشور 2 تريليون دلار ديگر هم هزينه بردارد.

با اين حال هوس آتش افروزي هايش فروكش نكرده و هر از چندي به كشوري سرك مي كشد و مردم بي گناه را به خاك و خون مي كشد.

در اين 2 سالي كه آرامش و زندگي را از كشور سوريه گرفته اند، بهانه چه بوده است؟!

از منظر خودشان دفاع از مخالفان سوري و گرفتن حق آن ها، اما از منظر تحليل گران حوزه بين الملل، قطع و ريشه كني حمايت سوريه از مسلمانان بي گناه غزه و فلسطين.

از طرفي دوستي هاي بشار اسد با سران ايراني، مخصوصا در اين هشت سال اخير به مزاج غرب و صهيونيسم جهاني خوش نيامد و بالاخره اين زخم و دمل كهنه سر باز كرد.
هدف اين شد كه بشار اسد بايد برود!

قطر، عربستان و تركيه شدند آتش بيار معركه و با ريختن پول هاي هنگفت و باد آورده منابع نفتي خود، با همراهي اتحاديه ننگين عرب، دست در دست دنياي غرب گذاشتند و با حلال شمردن خون هم كيشان خود، ننگ سياه ديگري بر تاريخ خاورميانه گذاشتند!

فرانسه و انگليس كه به فرموده  رهبري معظم(حفظ الله) هميشه دنباله رو آمريكا هستند، روباه صفتانه به طمع كسب منفعت وارد گود شدند.

 اين كشورها 90 سال قبل در جنوب غرب آسيا با استعمارگري شان كشورهائي نظير قطر و اردن را متولد كردند وحال اين كشورها دست در دست روساي قديمي شان مي خواهند مولود جديدي را از سوريه به وجود آورده  و مستعمره خود كنند .

از  40 كشور جهان تروريست جمع شده وخون بهاي مردم مظلوم سوريه شده كيسه كيسه طلاهاي نفتي عرب!!!

 براين بي غيرتي ها بايد خون گريست.

 يك روز مي بيني گنبد و بارگاه حضرت عمار ياسررا با خاك يكسان كردند.

 يك روز مي شنوي اين وهابيون كافرحرم حضرت رقيه وسكينه(س) رامحاصره كرده اند وبا تهديد مي خواهند قلب ميليون ها شيعه راجريحه دار كنند.

دراين ميان سكوت سازمان ملل وسازمان حقوق بشر(!!) قابل توجه است كه انگار خاك مرده  بر دهان اين مدعيان پاشيده اند.

آري، اين همان نوعي ديگر از حقوق بشر به سبك آمريكايي است.

  حكام عرب هم در منطقه آسيا مثل كبك سر خود رادر برف فرو كرده اند وندانستند كه اگر دنياي غرب به شما روي خوش  نشان داد و از شما بهره ها گرفت هدفش چه بود؟

 در سال 1904درنظريه مكيندر، عبارت هارتلند به معني "قلب زمين" ذكر شد و تسلط براين منطقه را به معناي تسلط بر كل جهان بيان نمود به خصوص وقتي نظريه ديگري در سال 1944 مطرح شد كه حاشيه هارتلند را مهم تر از آن ياد كرد و نظريه هاي بعدي كه تسلط بر منابع اين قلب زمين را آبراه هاي جهان معرفي كرد و تاكيد شد براي در دست داشتن مديريت جهان بايد بر اين قلب زمين مسلط شد.

وقتي 72  درصد نفت جهان، 67 درصد گاز جهان در دست آسيائي هاست، همين مي شود كه هر سال آمريكا با هم پيمانانش براي تسلط  بر منابع و چشم طمع به آن ها به يكجا يورش مي برد و خرابي به بار مي آورد.

اما اين شيخ نشين هاي بي درد را چه به اين تفكرات!

اما آن چه تاريخ به ارث گذاشته اين است كه حكومت با ظلم و ستم باقي نمي ماند و سرانجام حق مظلوم بر زمين نخواهد ماند.

قرآن بارها فرموده: " واعتبرو يا الوالابصار" سوره حشر آيه 2

اما كو چشم عبرت بين؟!

انتهاي پيام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان