۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین راهیابی سه فیلم کوتاه دانش آموزان قزوینی به جشنواره فیلم رشد
کد خبر: ۳۴۵۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

راهیابی سه فیلم کوتاه دانش آموزان قزوینی به جشنواره فیلم رشد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، از راهیابی سه فیلم کوتاه از دانش آموزان استان به چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد.

راهیابی سه فیلم کوتاه دانش آموزان قزوینی به جشنواره فیلم رشد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری بیان کرد: سه فیلم از آثار دانش آموزان استان به نام های بهترین انتخاب، فال زندگی و دروغ دوست داشتنی به جشنواره چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه پیدا کردند.
وی اظهار داشت: در این دوره از جشنواره حدود 60 فیلم کوتاه توسط دانش آموزان استان ساخته شده بود که بعد از بررسی های استانی و کشوری در نهایت از این تعداد آثار، سه فیلم برای نمایش در جشنواره بین المللی فیلم رشد که آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود، انتخاب شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این جشنواره با 44 سال سابقه هرسال برگزار می شود که محور اصلی آن بررسی آثار علمی آموزشی با نگاه به امور درسی اختصاص دارد.
انصاری ادامه داد: جشنواره بین المللی فیلم‌های آموزشی رشد با مدیریت وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، هر سال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی، برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این جشنواره به منظور ارتقای فرایند یاددهی و یادگیری تلاش می کند با تولید فیلم های آموزنده در بین دانش آموزان استعداد و علاقه آنان را شکوفا کند.
گفتنی است؛ چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از 23 تا 30 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان