۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رستوران‌های خوب و ارزان دبی در تور دبی
کد خبر: ۳۳۳۶۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۹ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

گردشگری؛

رستوران‌های خوب و ارزان دبی در تور دبی

راوی، یک رستوران قدیمی پاکستانی است که از دیرباز به دلیل غذاهای خوش رنگ و لعابش شهرت زیادی دارد.

رستوران‌های خوب و ارزان دبی در تور دبی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ در میان برنامه ریزی های تان برای سفر ممکن است به مقاصد خارجی نیز فکر کنید و دل تان بخواهد به سرزمین های دیگری قدم بگذارید. در میان انتخاب های مختلف معمولا اولویت با کشورهای همسایه و مقاصد نزدیک تر است و دبی یک از پرطرفدارترین ها به شمار می رود. این شهر ایرانیان بسیاری را به سوی خود کشانده است و توانسته در عرصه جذب گردشگر به خوبی عمل کند.

حالا دبی یکی از مقاصد برتر آسیا در تور دبی به شمار می رود که با ظاهر لوکس و دلفریبش وسوسه سفر را به جان خیلی ها می اندازد. در کنار همه این محبوبیت ها، سفر به این شهر کمی گران تمام می شود و شاید با شنیدن آوازه تفریحات پر هزینه اش قید سفر به آن را برای همیشه بزنید. امروز می خواهیم به شما بگوییم که چگونه یکی از نیازهای مهم سفر را به ارزان ترین شکل ممکن در دبی بر طرف کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید در شهر گرانی مثل دبی هم می توان تجربه های خوشمزه ارزان داشت و هزینه های سفر را کاهش داد.

۱- رستوران غذای دریایی فیش هات | Fish Hut Seafood Restaurant
آدرس : امارات متحده عربی، دبی، خیابان ام سقیم
ساعت دسترسی : امروز یکشنبه ۱۲:۰۰ ظهر تا ۰۰:۰۰ نیمه شب
تلفن : +971 58 128 2886
میانگین هزینه برای ۲ نفر : ۱۴ درهم امارات (معادل ۴۱,۱۶۰ تومان)
امتیاز گوگل : ۴.۵
امتیاز Trip Advisor : ۵
سطح هزینه : ارزان $
نوع غذا : دریایی، مدیترانه ای، حلال، فاقد گلوتن، گیاهی

فیش هات نام یک رستوران زنجیره ای است که به عقیده بسیاری، بهترین غذاهای دریایی را می توانید در آن نوش جان کنید. مواد اولیه این رستوران تازه و روزانه تهیه می شوند، در غذاها خبری از طعم دهنده های مصنوعی نیست و شما با جادوی ادویه ها و سبزیجات مواجهید. قیمت ارزان و کیفیت خوب باعث شده اند تا این رستوران شهرت زیادی پیدا کند. معروف ترین شعبه البرشاست در خیابان ام سقیم قرار دارد. همچنین شعبه دیگر این رستوران در نزدیکی اسماعیلی سنتر قرار دارد و غذاهای آن هم از کیفیت خوبی برخوردار است.

۲- وکیو نودل بار | Wokyo Noodle Bar
آدرس : امارات متحده عربی، دبی، خیابان الخلیل اول، برج جی ۲
ساعت دسترسی : امروز یکشنبه ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۳:۰۰
تلفن : +971 800 96596
میانگین هزینه برای ۲ نفر : از ۷۴ درهم امارات (معادل ۲۱۷,۵۷۰ تومان) تا ۱۰۰ درهم امارات (معادل ۲۹۴,۰۲۰ تومان)
وب سایت : کلیک کنید
امتیاز گوگل : ۴.۷
امتیاز Trip Advisor : ۴.۵
سطح هزینه : ارزان $
نوع غذا : آسیایی،ژاپنی، چینی، فست فود، وگان، گیاهی

اگر از طرفداران پر و پا قرص نودل هستید، می توانید طعم اصیل آن را در این رستوران در تور ارزان دبی بچشید. وکیو، یک نودل بار خودمانی است که انتخاب های خوشمزه ای پیش روی تان می گذارد و با طعم های بی نظیرش شما را به شرق دور می برد. سفارش در این رستوران سه مرحله دارد: انتخاب سس، انتخاب نوع نودل و انتخاب پروتئین مورد نظرتان. حالا در مدت زمان کوتاهی یک وعده غذای خوشمزه را نوش جان می کنید؛ غذایی که طعمش تا همیشه زیر دندان تان می ماند. تهیه نودل با مواد انتخابی مشتری از دلایل شهرت و محبوبیت این رستوران به شمار می رود. در اینجا می توانید سوپ و دسرهای متنوعی نیز سفارش دهید.

۳- کباب مخصوص الاستاد | Al Ustad Special Kabab
آدرس : امارات متحده عربی، دبی، خیابان السطوه
تلفن : +971 4 397 1469
میانگین هزینه برای ۲ نفر : ۷۰ درهم امارات (معادل ۲۰۵,۸۱۰ تومان)
امتیاز گوگل : ۴.۴
امتیاز Trip Advisor : ۴.۵
سطح هزینه : ارزان $
نوع غذا : خاورمیانه ای، حلال، ایرانی

راوی، یک رستوران قدیمی پاکستانی است که از دیرباز به دلیل غذاهای خوش رنگ و لعابش شهرت زیادی دارد. در کنار غذاهای پاکستانی می توانید از منوی متنوع این رستوران انواع غذاهای آسیایی، چینی، هندی و مغولی را نیز سفارش دهید. اگر به دنبال رستورانی با محیط گرم و صمیمانه هستید و خیلی انتظار دکوراسیون لوکس را ندارید، راوی انتخاب خوبی برای شما محسوب می شود. قیمت های بسیار مناسب این رستوران و طعم های بی نظیرش باعث شده اند تا بسیاری بارها و بارها به آن مراجعه کنند.

۵- رستوران اپریشن فلافل | Operation: Falafel
ساعت دسترسی : امروز یکشنبه ۲۴ ساعته
تلفن : +971 4 424 3098
میانگین هزینه برای ۲ نفر : ۲۵ درهم امارات (معادل ۷۳,۵۰۰ تومان)
امتیاز گوگل : ۴.۴
امتیاز Trip Advisor : ۴.۵
سطح هزینه : ارزان $
نوع غذا : لبنانی، خاورمیانه ای، مدیترانه ای، فاقد گلوتن، گیاهی، فست فود

قطعا با مفهوم غذاهای خیابانی آشنا هستید. در این رستوران می توانید انواعی از غذاهای لبنانی و عربی خیابانی را در محیطی متفاوت بچشید. این رستوران دستور تهیه سنتی غذاهای عربی را به کار گرفته و طعم هایی متفاوت خلق می کند. در اینجا می توانید فلافل های خوشمزه بخورید و حمص و شاورمای اصیل را نوش جان کنید. در اپریشن فلافل حسابی به خودتان برسید و غذاهای ارزان قیمت و با کیفیت بخورید و لذت ببرید. برخورد خوب کارکنان از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران به شمار می رود.
۶- رستوران زعتر وزیت | Zaatar W. Zeit Restaurant
آدرس : امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاید، برج تورایا
ساعت دسترسی : امروز یکشنبه ۲۴ ساعته
تلفن : +971 600 522231
میانگین هزینه برای ۲ نفر : ۶۰ درهم امارات (معادل ۱۷۶,۴۱۰ تومان)
امتیاز گوگل : ۴.۲
امتیاز Trip Advisor : ۴
سطح هزینه : ارزان $
نوع غذا : لبنانی، فست فود، خاورمیانه ای، گیاهی، حلال، وگان

دبی و تور دبی لحظه آخری در کشوری عربی قرار دارد و این اصلا عجیب نیست که بازار غذاهای عربی در آن داغ باشد. رستوران زعتر و.زیت هم یکی از ارایه دهندگان مشهور این نوع غذاهاست که با منوی متنوعش انتخاب را برای تان سخت می کند.

در هر زمان که احساس گرسنگی کردید می توانید به این رستوران بروید و با خیال راحت هر آنچه که می خواهید سفارش دهید. صبح تان را می توانید با یک صبحانه جذاب و خوشمزه آغاز کنید و طعم های کم نظیری را بچشید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان