۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین سامانه اعزام روایتگران دستاوردهای انقلاب راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۳۳۶۶۵ نویسنده: حجت الاسلام مجید دایی دایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۸ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر موسسه "روایت حق" قزوین:

سامانه اعزام روایتگران دستاوردهای انقلاب راه‌اندازی شد

مدیر موسسه "روایت حق" قزوین گفت: سامانه اعزام سخنرانان، مبلغان و روایتگران پیشرفت، دستاوردها و معارف انقلاب اسلامی در استان قزوین با عنوان «طرح روایتـــ» آغاز به‌کار کرده است.

سامانه اعزام روایتگران دستاوردهای انقلاب راه‌اندازی شد
حجت الاسلام مجید دایی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کبیر اسلامی ایران، به همت مؤسسه روایت حق و با حمایت دفتر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان قزوین، سامانه اعزام سخنرانان، مبلغان و روایتگران پیشرفت، دستاوردها و معارف انقلاب اسلامی با عنوان "طرح روایت" آغاز به‌کار کرد.

وی افزود: فرارسیدنِ چهلمین سالگرد پیروزیِ انقلاب کبیر اسلامی، انگیزه و شوق خاصی را برای انواعِ فعالیت در موضوعات مرتبط با انقلاب در جان‌ها و دل‌ها انداخته است.

مدیر موسسه "روایت حق" قزوین ادامه داد: در دوره 40 سالگی انقلاب یکی از بهترین فعالیت‌ها، برگزاری جلساتِ تبیینِ معارف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مهم‌ترین مانعِ برگزاری این جلسات، نبودِ حلقه وصل و ارتباط میانِ برگزارکنندگان جلسات، با راویان و سخنرانانِ کارآزموده است.

وی عنوان کرد: مدتی است به همت مؤسسه روایت حق و با حمایت نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، سامانه اعزام سخنرانان، مبلغان و روایتگران پیشرفت، دستاوردها و معارف انقلاب اسلامی در استان قزوین با عنوان «طرح روایتـــ» آغاز به‌کار کرده‌است.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: مجریانِ طرح روایت در یکی دو ماهِ اخیر ضمن برنامه‌ریزی دقیق و جدی، با بخشی از عزیزانِ انقلابیِ هم‌استانی که توانایی سخنوری و ارتباط با مخاطب دارند، مرتبط شدند و سپس با پشتیبانیِ محتوایی، به ارتقای آنها کمک کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مخاطبِ اصلیِ دوره تخصصی «راویان پیشرفت انقلابی» و نشست تخصصی «مبلغان و شبهات انقلاب اسلامی» سخنرانان و مبلغان طرح روایت بوده است.

دایی دایی ابراز کرد: طرح «روایتـــ» قرار است روشی آسان و در دسترس، برای دعوت از سخنرانان و راویانِ پیشرفتِ انقلابی باشد.

وی عنوان کرد: مجریانِ جلسات، برنامه‌ها و همایش‌های چهله انقلاب به‌جای تماس‌های متعدد و پیگیری‌های مکرر از سخنرانان و راویانِ مختلف، کافی است تنها یکبار در پایگاه یا ربات‌های طرح «روایتـــ»، کاربرگِ درخواست سخنران را پر کنند.

این فعال فرهنگی ادامه داد: طرح «روایتـــ» آماده خدمت‌رسانی به مدارس و دانشگاه‌ها، ادارات، نهادها و مؤسسات دولتی و غیردولتی، مساجد و هیئت‌های مذهبی، کارخانجات در گستره تمام شهرهای استان قزوین است.

وی اذعان کرد: می‌توان برای صبحگاهِ مدارس، پیش‌منبرِ هیئت‌های مذهبی و حتی میانِ دو نماز در مساجد، ادارات از سه سخنران مختلف دعوت کرد تا هر کدام در یک جلسه مجزا و مختصر دستاوردهای انقلاب را در حوزه خاصی فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و صنعتی، علمی و فناوری، بین‌المللی، بانوان تبیین کنند.

مدیر موسسه "روایت حق" قزوین بیان کرد: مسئولان و مدیرانِ محترمِ مساجد، هیئت‌های مذهبی، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، کارخانجات برای درخواست راوی یا سخنران برای جلسات گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی یا ربات‌های  www.Revayat57.ir ، ble.im/revayat57bot ، sapp.ir/revayat57bot   t.me/revayat57boمراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان در صورت عدم دسترسی به اینترنت، برای دریافت اطلاعات بیشتر عدد یک را به شماره ۰۹۱۹۲۸۱۳۵۷۳ پیامک کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان