۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین رهایی ۴۲۵ مددجو در قزوین از مستأجری
کد خبر: ۳۳۳۰۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۵:۴۰ ↗ لینک کوتاه

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد؛

رهایی ۴۲۵ مددجو در قزوین از مستأجری

تا پایان سال جاری ۴۲۵ واحد مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین تحویل می‌شود.

رهایی ۴۲۵ مددجو در قزوین از مستأجری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل راه، شهرسازی استان قزوین عصر امروز(سه شنبه) در نشست مشترک به بررسی آخرین وضعیت تحویل مسکن مددجویان پرداختند.

مجید مومنی در این نشست با تشکر از همراهی و همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسکن، درمان و اشتغال سه موضوع مهم در بحث محرومیت زدایی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

وی ادامه داد: فقدان مسکن چالشی جدی برای هر خانواده است و این چالش در خانواده مددجویان تح حمایت که با مشکلات دیگری نیز دست به گریبان هستند، شدیدتر است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: رفع مشکل نیازمندان یکی از اولویت‌های کاری این نهاد است از این رو امید واریم با برنامه ریزی‌های انجام شده و همکاری مناسب اداره کل راه و شهر سازی استان قزوین، تا پایان سال جاری 425 واحد مسکن مهر به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین تحویل داده شود.

وی اعلام کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین همکاری خوبی با کمیته امداد استان قزوین داشته است، از این رو در صورتی که امور مربوط به تحویل مسکن مددجویان با مشکل یا مانعی مواجه نشود، با تحویل این تعداد مسکن به مددجویان تحت حمایت، دیگر ایتام و خانواده سه نفره به بالا و فاقد مسکن نخواهیم داشت.

مومنی تصریح کرد: وقتی مشکل مسکن نیازمندان حل شود بخش قابل توجهی از هزینه های اجاره به سبد درآمدی خانواده بازگشته و زمینه ارتقای معیشت مددجو فراهم می شود البته نتیجه دیگر این اقدام حاکم شدن آرامش بیشتر در خانواده است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای صاحبخانه شدن مددجویان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین برای خانه دار شدن مددجویان براساس موازین قانونی اقداماتی را آغاز کرده است که بدین منظور برای مددجویان شهری مبلغ 30 میلیون و مددجویان روستایی مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت و یا خرید اختصاص می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های خود را در زمینه تهیه مسکن مددجویی و سایر نیازهای ایتام و نیازمندان از طریق کد دستوری شماره همراه # 028*8877* اهداء کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان