۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری مسابقه قرآنی ویژه دانش‌آموزان
کد خبر: ۳۳۲۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

برگزاری مسابقه قرآنی ویژه دانش‌آموزان

برگزاری مسابقه قرآنی ویژه دانش‌آموزان

به گزارش تاک پرس، طاهرخانی رئیس بنیاد شهید تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار تاک پرس اظهار داشت: برگزاری مسابقه قرآن در خانه، ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های بنیاد شهید تاکستان است که در این طرح کتاب‌هایی با محتوای تفسیر قرآن کریم بین آنان توزیع می‌شود و افرادی که در زمان مشخص پاسخ سئوالات مربوطه را بدهند، جوایزی به آنان اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین سال گذشته این مسابقه سه بار در شهرستان تاکستان برگزار شده است که با توجه به استقبال چشمگیر خانواده‌های ایثارگران از مسابقه فوق، امسال تلاش می‌کنیم این مسابقات را به صورت ماهانه برگزار کنیم.

این مسئول ادامه داد: آشنایی خانواده‌های ایثارگر با آموزه‌های قرآنی و دینی از جمله اهداف مسابقه یاد شده است که در اجرای برگزاری این مسابقه، علاقمندانی که بخواهند به صورت تخصصی قرآن کریم را یاد بگیرند، به کانون فرهنگی شهرستان تاکستان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای دانش‌آموزان هم برنامه‌های فرهنگی برگزار کرده‌ایم، بیان کرد: برگزاری مسابقه قرآنی ویژه دانش‌آموزان از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان است که سال گذشته این مسابقه با حضور ۶۳ نفر و مسابقه پژوهش و علمی نیز با حضور ۲۲ نفر برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمینه ورزش تاکنون فعالیت‌هایی برای جامعه ایثارگر انجام داده‌ایم، بیان کرد: مسابقات ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در رشته‌های شطرنج، دارت، والیبال، فوتسال، پینگ‌پنگ و فوتبال به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

0

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان