۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیستم
کد خبر: ۳۳۲۲۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۷ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین:

مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیستم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: بازنشسته نبوده و مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی نیستم.

مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیستم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ روز گذشته یک منبع آگاه در مصاحبه با صبح قزوین خبر از بازنشستگی مدیرکل میراث فرهنگی داد و مطرح کرده بود که با توجه به حکم بازنشستگی حضرتی‌ها در سال ۸۶، وی به صورت قطعی بازنشسته است و با توجه به درصد جانبازی وی که 25درصد است، مشمول تبصره‌های این قانون نیز نمی‌شود و می‌بایست سریعا نسبت به ترک پست خود اقدام کند.

اما محمدعلی حضرتی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخلاف مطالبی که طی روز گذشته در رسانه ها اعلام شد بازنشسته نیستم.

وی افزود: در دولت گذشته درخواست بازنشستگی پیش از موعد کردم و با 26.5 سال سابقه خدمت بازنشسته شدم و در سال 93 براساس قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران و جانبازان مشمول، اعاده به خدمت شدم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: براساس قانون جانبازان مشمول دارای مدرک کارشناسی ارشد تا 35 سال می‌توانند خدمت داشته باشند و به این ترتیب تا 3 سال آینده نیز امکان خدمت در دستگاه‌های دولتی را دارم.

وی با بیان اینکه قصد کناره گیری از پست خود را ندارد، یادآور شد: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حکم اینجانب را به عنوان مدیرکلی میراث فرهنگی استان قزوین در سال جاری برای چهار سال دیگر تمدید کرد.

حضرتی‌ها بیان کرد: تا آخرین لحظه خدمت خود با همه توان پاسدار میراث فرهنگی دیار کهن قزوین خواهم بود.
انتهای پیام/2002

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان