۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بود
کد خبر: ۳۳۲۲۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۷ ساعت: ۱۱:۵۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بود

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سنگرسازان بی سنگر جهاد کشاورزی در همه شرایط جنگ حضور داشتند و با یک ویژگی خاص پای کار آمدند و جانانه از میهن دفاع کردند.

جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سردار محمد شاهرخی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار با فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: جهاد سازندگی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بوده و توانست با حضور پررنگ خود عملیات‌های خوبی را نیز به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: سنگرسازان بی سنگر جهاد کشاورزی در همه شرایط جنگ حضور داشتند و با یک ویژگی خاص پای کار آمدند و جانانه از میهن دفاع کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین به نقش و جایگاه مهم شهدا اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظلومیت خاصی دارد و بالطبع شهدا هم این مظلومیت را دارند.

وی افزود: خواسته شهدا چیزی دست یافتنی نیست؛ آنها آرامش، رفاه و آسایش این ملت را می خواستند و اینکه شرایط مناسب و بدور از مشکل برای مردم فراهم شود.

این مسئول گفت: بسیج ویژگی خاصی دارد که مربوط به یک قوم و یک قشر خاص نیست و متعلق به همگان است و کسی که دغدغه این کشور را داشته باشد و قانون و اسلام را قبول داشته باشد یک بسیجی است.

شاهرخی تصریح کرد: جمهوری اسلامی؛ خدمات بسیار زیادی را انجام داده که متاسفانه برای مردم زیاد ملموس نیست که باید بیان و بازگو شود.

وی برلزوم همکاری و تعامل بیشتر جهاد کشاورزی و بسیج سازندکی برای رفع مشکلات روستاییان و توسعه بیشتر بخش کشاورزی تاکید کرد.

شاهرخی در پایان با قدردانی از زحمات جهادکشاورزی استان در برگزاری یادواره شهدا سنگرساز بی سنگر گفت: جهادکشاورزی استان جزو اولین دستگاه‌ها بود که با تمایل زیادی در برگزاری یادواره شهدا را و آن را قبول کرد و به نحو مطلوبی در برگزار این مراسم حضور داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان