۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انسداد چاه های غیرمجاز با جدیت ادامه دارد/ هیچ توصیه‌ای را نمی‌پذیریم
کد خبر: ۳۳۲۰۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۹ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

انسداد چاه های غیرمجاز با جدیت ادامه دارد/ هیچ توصیه‌ای را نمی‌پذیریم

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بستن چاه‌های غیرمجاز در استان با قاطعیت ادامه دارد و توصیه هیچ شخصیتی حتی نمایندگان مجلس و شورای تامین را هم برای تسامح نمی‌پذیریم.

انسداد چاه های غیرمجاز با جدیت ادامه دارد/ هیچ توصیه‌ای را نمی‌پذیریم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی شب گذشته(دوشنبه) در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همه مامدیران امانتدار هستیم و باید نسبت به تضییع حتی یک ریال از حقوق مردم حساس باشیم واگر کوتاهی شود باید پاسخگو باشیم.

مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: باید حقوق بیت المال محفوظ بماند و هر کس در حوزه کاری خود مسئول است نسبت به آب و خاک، محیط زیست، حقوق مردم حساس باشد و کوتاهی نکند.

وی اضافه کرد: مسئولیت‌ها ارزش ندارد و مدیران باید در مسیر خدمت به مردم باشند و چپ و راست معنا ندارد، اگر راهمان درست باشد مردم راضی می شوند در غیر این صورت وقتی بازنشسته شویم دیگر جایگاهی نخواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: همه در یک مجموعه واحد باید با مشورت دنبال راهکارهایی باشیم تا از بیت المال حفاظت شود.

این مقام قضایی استان اذعان کرد: دستگاه قضایی دنبال مچ گیری از کسی نیست بلکه می‌خواهیم کمک کنیم تا تخلفی صورت نگیرد و شاهد این نباشیم که هر روز مثلا یک شهرداری تخلف کند و ما وارد کارشویم.
 
وی گفت: بخش زیادی از مدیران کشور و استان افرادی تلاشگر هستند که خوب کار می‌کنند اما با تخلف تعداد محدودی از مسئولان کارشان زیر سوال می‌رود، لذا همه باید در سالم سازی فضای اداری تلاش کنیم.

جریمه‌ها در زمینه بستن چاه‌های غیرمجاز جوابگو نیست
رییس شورای مسئولان قضایی استان با اشاره به کمبود آب در استان عنوان کرد: اگر مدیریت منابع آبی درست انجام شود کمبودها جبران شدنی است و در این راستا ‌نباید دوباره چاه‌هایی که بسته شده باز شود.

وی یادآورشد: جریمه‌ها در زمینه بستن چاه‌های غیرمجاز جوابگو نیست و اینکه میلیون‌ها مترمکعب آب به سادگی هدر می‌رود، همه باید جدی باشند و با آن برخورد کنند.

قدرتی اضافه کرد: در بستن چاه‌های غیرمجاز حق هیچ کوتاهی نداریم و از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان می‌خواهم هیچ توصیه ای از هیچ شخصیتی اعم از استاندار، فرماندار، شورای تامین و نمایندگان مجلس را قبول نکند.

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: به هیچ توصیه ای گوش نکنید و اجازه دارید همه چاه‌های غیرمجاز را مسدود کرده و از اضافه برداشت چاه‌های مجاز جلوگیری کنید.

وی افزود: قرار نیست برای منافع غیرقانونی حدود دو هزار نفر ما منابع آبی را هدر دهیم و منافع ۸۰ هزار بهره بردار را به خطر بیندازیم.

این مسئول اجازه داد شرکت آب منطقه ای نسبت به قطع آب دامداری‌هایی که فعالیت ندارند و تعطیل شده اند و نیز واحدهای دامی که فعالیت کشاورزی می‌کنند، اقدام کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان