۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ایثارگران برای استفاده از طرح ترافیک تهران ثبت‌نام کنند
کد خبر: ۳۳۲۰۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۶ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد قزوین:

ایثارگران برای استفاده از طرح ترافیک تهران ثبت‌نام کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جامعه ایثارگران استان قزوین برای استفاده از محدوده طرح ترافیک تهران ثبت‌نام کنند.

ایثارگران برای استفاده از طرح ترافیک تهران ثبت‌نام کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ غلامرضا حقایق‌پور ظهر امروز(شنبه) در جلسه با کارکنان حوزه‌ی تسهیلات بنیاد استان با اشاره به محدوده‌ی طرح ترافیک تهران اظهار کرد: جانبازان و ایثارگرانی که برای پیگیری امور درمانی خود، متقاضی ورود به این محدوده هستند، می‌توانند نسبت به دریافت مجوز آن اقدام کنند.

وی افزود: استفاده از محدوده‌ی طرح ترافیک به منظور کاهش مشکلات جامعه ایثارگران اجرایی می‌شود و متقاضیان می‌توانند با دریافت مجوز از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت رایگان از این طرح بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: متقاضیان در مرحله‌ی اول بایستی با مراجعه به اینترنت، نسبت به ثبت‌نام خود در سایت تهران من my.tehran.ir اقدام کنند.

حقایق‌پور بیان کرد: ایثارگران سپس می‌توانند برای استفاده از محدوده‌ی طرح ترافیک تهران به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل پرونده خود مراجعه نمایند.

این مسئول عنوان کرد: جانبازان 25 درصد و بالاتر که پلاک ویژه خودرو ندارند و پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا شامل اجرای این طرح می‌باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: سهمیه استان قزوین در محدوده‌ی طرح ترافیک هر روز 4 نفر از جامعه ایثارگران می‌باشد که می‌توانند به صورت رایگان در این محدوده تردد کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه ایثارگران در هر ماه می‌توانند 5 روز از محدوده طرح یاد شده استفاده کنند، افزود: برای استفاده از این محدوده باید سند و کارت خودرو به نام این قشر معظم جامعه باشد.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح ترافیک تلاش می‌کند، ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر تسهیل یابد.

حقایق‌پور همچنین مطالبی پیرامون هدیه ازدواج، بیمه عمر، نظام وظیفه و بیمه دی بیان کرد و افزود: کارکنان بایستی وظایف خود را براساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها به دقت انجام دهند تا مشکلی بوجود نیاید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان با اشاره به آغاز ولایت و امامت منجی عالم بشریت امام زمان(عج)، این روز بزرگ را به همه‌ی شیعیان و یاران واقعی این امام بزرگوار تبریک گفت.

گفتنی است؛ در این جلسه کارکنان حوزه‌ی تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نقطه نظرات خود را در خصوص تسهیل خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران بیان کردند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان