۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمدید شد/ حضور بخش ویژه با محوریت کنگره شهدا
کد خبر: ۳۳۱۹۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۳ ساعت: ۷:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس بسیج رسانه استان قزوین:

جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمدید شد/ حضور بخش ویژه با محوریت کنگره شهدا

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: به دلیل همزمانی برگزاری جشنواره ابوذر با کنگره سه هزار شهید استان قزوین، این جشنواره به منظور استفاده خبرنگاران از ظرفیت برگزاری کنگره برای ارسال آثار خود تمدید شد.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمدید شد/ حضور بخش ویژه با محوریت کنگره شهدا
محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد : سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 8 محور "مقاومت و دفاع مقدس"، "مسائل صنفی خبرنگاران"، "بصیرت و دشمن‌شناسی"، "اقتصاد مقاومتی"، "حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی"، "مبارزه با آسیب‌های اجتماعی"، "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی" و " بخش ویژه استانی "اجلاسیه شهدا" در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های "تیتر"، "خبر"، "مصاحبه"، "عکس"، "یادداشت و مقاله"،" گزارش"، " کاریکاتور"، "موشن‌گرافی" و "چند رسانه ای" که در فاصله زمانی آذر 96 تا ۱۵ آذر 97 در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: برگزیدگان برخی از بخش‌های این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

وی شناسایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای خبرنگاران بسیجی دغدغه‌مند، تولید محتوا با موضوعات جشنواره، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین جریان سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکارها و حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام کرد.

این مسئول ادامه داد: دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محل سازمان بسیج رسانه استان راه‌اندازی شده است و هیئت داوران با همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان از اساتید دانشکده خبر این استان انتخاب شده‌اند.

کشاورز در رابطه با ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره عنوان کرد: کلیه اصحاب رسانه می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و هر متقاضی تنها می‌تواند در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد.

این مسئول با بیان ویژگی‌های آثار مورد قبول گفت: صاحبان آثار مکتوب باید اثر خود را ترجیحا در قالبpdf و یا عکس شفاف و واضح ارسال نمایند و صاحبان آثار منتشر شده در خبرگزاری ‌ها و پایگاه‌های خبری نیز باید لینک اثر خود را در بخش آثار به دبیرخانه ارسال کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل همزمانی برگزاری جشنواره ابوذر با کنگره سه هزار شهید استان قزوین، این جشنواره به منظور استفاده خبرنگاران از ظرفیت برگزاری کنگره برای ارسال آثار، تا 15 آذر ماه تمدید شد.

کشاورز بیان کرد: علاقه‌مندان باید آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی basijmedia.ir به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن 02833785100 تماس و یا به آدرس دبیرخانه قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پ 9، سازمان بسیج رسانه استان قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان