۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رسیدگی به بیش از ۵ هزار پرونده در ۷ ماه نخست سال جاری
کد خبر: ۳۳۱۵۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۵ ساعت: ۱۳:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اعلام کرد:

رسیدگی به بیش از ۵ هزار پرونده در ۷ ماه نخست سال جاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در ۷ماهه سال جاری به بیش از ۵۳۰۰ پرونده رسیدگی شده که در خصوص پرونده‌های صنفی بالاترین تخلفات به عدم درج قیمت و گران‌فروشی اختصاص یافته است.

رسیدگی به بیش از ۵ هزار پرونده در ۷ ماه نخست سال جاری
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی را گرامی داشته و عنوان کرد: در 7ماهه سال جاری به بیش از 5300 پرونده رسیدگی شده  است.

وی افزود: در این مدت به بیش از 4880 پرونده مربوط به کالا و خدمات(صنفی)، بیش از 250 پرونده در حوزه قاچاق و بیش از 200 پرونده در خصوص بهداشت (دارو و درمان) رسیدگی شده که مبلغ ریالی محکومیت بیش از 430 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: در خصوص پرونده‌های صنفی بالاترین تخلفات به عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم ارایه و صدور فاکتور اختصاص یافته و در حوزه قاچاق کالاهای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی و البسه بالاترین میزان رسیدگی به پرونده‌ها را به خود تخصیص داده‌اند که درصد عملکرد نیز 98%ارزیابی شده است.

وی تاکید کرد: در تنظیم بازار و افت و خیزهای اقتصادی تعزیرات حکومتی حلقه آخر برخورد است و به عنوان مرجع رسیدگی جهت احقاق حق عمل می‌کند؛ لذا برای خدمت به نظام و پاسخ به مطالبات اقتصادی بایستی با مطالعه و برنامه ریزی اصولی و تخصصی اقدام کنیم تا مردم به حق خود برسند. 

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان