۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۷۴ دوربین تخلفات جاده‌ای را در سطح استان رصد می‌کند
کد خبر: ۳۲۷۰۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۷ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

️ فرمانده انتظامي قزوین:

۷۴ دوربین تخلفات جاده‌ای را در سطح استان رصد می‌کند

️ فرمانده انتظامي استان قزوین گفت: ۲۶دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی در جاده‌های استان جهت رصد کامل می‌کنند.

۷۴ دوربین تخلفات جاده‌ای را در سطح استان رصد می‌کند
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با عنایت به مصادف شدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش بینی افزایش چشمگیر حجم سفر در راههای استان، پلیس راه استان قزوین با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین برقرار می‌کند.

️ این مقام ارشد انتظامی افزود: تعداد 26دستگاه دوربین هوشمند ثابت و 48 دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی در جاده‌های استان جهت رصد کامل نحوه رانندگی رانندگان به منظور برخورد قاطع و پیشگیرانه با تخلفات رانندگان متخلف و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث تلخ فعال است.

وي اضافه کرد: با توجه به اینکه استان قزوین دارای موقعیت جغرافیایی خاص و استراتژیک است و به عنوان ترمینال و کریدور تردد وسایط نقلیه به استانهای غربی، مرکزی شمالی و شمال غرب کشور مطرح است.

این مسئول بیان کرد: از عصر امروز سه شنبه مورخه 27/6/97 لغایت روز شنبه مورخه 31/6/97 شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در کلیه راههای استان قزوین خواهیم بود که به منظور ایجاد امنیت ترافیکی و سفری ایمن برای رانندگان محترم پلیس راه استان قزوین با برگزاری جلسات هماهنگی متعدد، تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کرده است.

وی با اشاره به استقرار 6 ایستگاه پلیس راه جاده ای و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند ابراز کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد خواهد کرد.

محمودی یادآور شد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر 2000 دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده‌های استان هستند نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان توصیه کرد: رانندگان محترم قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نموده و در زمان رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: همچنین طی هر 2 ساعت رانندگی مستمر 30 دقیقه استراحت کنند زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه‌های استان قزوین ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان