۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین افتتاح ۱۴۲۴پروژه با اعتبار ۶۵۱ میلیاردتومان در هفته دولت
کد خبر: ۳۲۲۳۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین اعلام کرد:

افتتاح ۱۴۲۴پروژه با اعتبار ۶۵۱ میلیاردتومان در هفته دولت

استاندار قزوین گفت: به طور مجموع در هفته دولت ۱۴۲۴پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، البته۱۵۰۰واحد مسکونی شهری و روستایی را خواهیم داشت که به بخش خصوصی ارتباط دارد.

 افتتاح ۱۴۲۴پروژه با اعتبار ۶۵۱ میلیاردتومان در هفته دولت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی اهل قزوین و شهید شاخص استان قزوین و کشور است و از بزرگان شهدای کشور است.

وی افزود: ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی این شخصیت برجسته بود و در عین ساده زیستی زندگی کرد و به ریاست جمهوری رسید، اما این مقام و جایگاه کمترین تاثیری در اخلاق و رفتار او نگذاشت.

این مسئول بیان کرد: در دوره‌ای که بنی صدر رییس جمهور بود بدترین اهانت‌ها را به شهید رجایی که در مقام نخست وزیری قرار داشت به کار می‌برد که در نگاه قضایی این عبارات جرم محسوب می‌شد، اما این شهید بزرگوار هرگز توهینی به بنی صدر نکرد.

وی با بیان اینکه شعار هفته دولت «شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی» است، اذعان کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در شفاف سازی در نظام اداری و اجرایی کشور دارند و در حوزه ای که حق مردم است که مطلع باشند باید مدیران پاسخگو باشند، زیرا هرچقدر شفافیت بیشتر باشد فساد و ناکارآمدی کاهش می‌یابد.

استاندار قزوین ابراز کرد: مهمترین هدف مخالفان نظام و انقلاب اسلامی، ناکارآمد نشان دادن انقلاب است و طی ۳۹ سال گذشته در این مسیر قدم برداشته اند؛ بنابراین هدف همه ما باید کارآمد نشان دادن انقلاب و ایجاد امید نسبت به آینده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد: پروژه‌های استان قزوین در سه بخش انجام می‌گیرد، در بخش امور زیربنایی و عمرانی ۱۱۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴۸ میلیارد تومان از طریق بنیاد مسکن، اداره برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت گاز، شهرداری و دهیاری‌ها و راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد،

زاهدی درباره پروژه‌های بخش اقتصادی گفت: در این حوزه ۱۴۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد تومان در بخش‌های امور آب، راه و شهرسازی، کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای، سازمان صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در هفته دولت همچنین ۱۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵میلیارد تومان در بخش‌های نوسازی مدارس، صداوسیما، ارشاد، بهزیستی، میراث فرهنگی، کمیته امداد، بهداشت و درمان و دامپزشکی به بهره برداری می‌رسد.

استاندار قزوین ابراز کرد: به طور مجموع در هفته دولت ۱۴۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، البته افتتاح ۱۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی را خواهیم داشت که به بخش خصوصی ارتباط دارد.

وی تاکید کرد: البته هفته فرهنگی قزوین همزمان با هفته دولت آغاز می‌شود که برنامه‌های متنوعی از سوی شهرداری و دستگاه‌های متولی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان