۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روستایی;توصیه‌ای برای دوم شدن تیم امید نشده است/کاری نکردیم که بخواهیم مغرور شویم
کد خبر: ۳۲۲۱۴۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روستایی;توصیه‌ای برای دوم شدن تیم امید نشده است/کاری نکردیم که بخواهیم مغرور شویم

مهاجم تیم فوتبال امید در مورد اینکه گفته می‌شود تیم امید بهتر است به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند، گفت: خیر تا به الان در این مورد از سوی کادرفنی به ما توصیه‌ای نشده است.

روستایی;توصیه‌ای برای دوم شدن تیم امید نشده است/کاری نکردیم که بخواهیم مغرور شویم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، تیم فوتبال امید در دو بازی ابتدایی خود در بازی‌های آسیایی با کسب پیروزی مقابل کره شمالی و تساوی مقابل عربستان 4 امتیاز کسب کرده و از شانس‌های صعود به مرحله بعد است.

امیر روستایی در این دو بازی جزو بازیکنان خوب و موثر شاگردان زلاتکو کرانچار بوده است. 

روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شرایط تیم امید صحبت‌های زیر را انجام داد.

صبح قزوین : شرایط تیم امید بعد از پشت سر گذاشتن دو بازی اول چطور است؟

مقابل کره شمالی بازی خوبی انجام دادیم و از همان ابتدا قرار شد محکم کار را دنبال کنیم. خوشبختانه در نیمه اول هم گلزنی کردیم و در ادامه بازی هم به خوبی مسابقه را تحت کنترل گرفتیم. در نهایت هم توانستیم سه امتیاز مهم بازی را به خودمان اختصاص دهیم.

صبح قزوین : مقابل کره شمالی گلزنی کردی. به نظر می‌رسد برای شادی گل‌ها قبل از بازی برنامه ریزی می‌کنی؟

خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم. این گل حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم بود. خدا را شکر که در کنار بازیکنان باعث شادی دل مردم شدیم. برای خوشحالی گل‌ها هم قبل از بازی با ابوالفضل رزاق‌پور هماهنگ کرده بودیم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات بعدی هم این کار را تکرار کنیم.

صبح قزوین : به نظرت این 4 امتیاز صعود تیم را به مرحله بعدی قطعی کرده است؟

تقریبا صعودمان قطعی شده و با کسب این 4 امتیاز وضعیت خوبی داریم اما این به معنای این نیست که خیالمان راحت باشد. ما با همان انگیزه بازی با عربستان و شروع کارمان در مسابقه سوم هم به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. 4 امتیاز از دو بازی بسیار خوب است و بازی به بازی ما بهتر می‌شویم.

صبح قزوین : اگر تیم دوم شویم مسیر ساده‌تری در پیش داریم. آیا برنامه‌ای برای قرار گرفتن در در  رده دوم جدول دارید؟

خیر تا به الان در این مورد از سوی کادرفنی به ما توصیه‌ای نشده است. برای ما این مسائل مهم نیست و در  بازی سوم هم فقط برای برد به میدان می‌رویم.

 

صبح قزوین : خیلی‌ از ورزشکاران از امکانات اندونزی انتقاد می‌کنند؟

امکانات اینجا ربطی به مسئولان ایرانی ندارد و متاسفانه مشکلات زیادی وجود دارد. دیروز به جاکارتا آمدیم و اینجا شرایط بهتر است. در شهر جی‌کارا هم مسئولان تیم تلاش می‌کردند بهترین شرایط را فراهم کنند. در کل به این مسائل حاشیه‌ای نمی پردازیم و سعی می کنیم تمرکزمان را فقط به مسابقات معطوف کنیم.

صبح قزوین : معمولا تیم‌های ایرانی بعد از یک برد پر گل دچار افت می‌شوند. آیا ممکن است تیم دچار غرور شود؟

خیر هنوز کاری نکردیم که بخواهیم مغرور شویم. غرور افت هر تیمی است و کادرفنی هم در صحبت با بازیکنان دائم روی این مسئله تاکید می‌کند. ما تمام فکرمان کسب موفقیت و تلاش برای شادی دل مردم است. همه فکر و ذهن‌مان روی بازی با میانمار است و می‌خواهیم در این مسابقه به پیروزی برسیم. از مردم هم می‌خواهم دعایمان کنند تا بتوانیم در مقابل میانمار پیروز شویم.

انتهای پیام/

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان