۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نیکومنش; مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور را با استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌کنیم
کد خبر: ۳۱۹۹۱۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نیکومنش; مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور را با استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌کنیم

نایب رئیس هیأت وزنه‌برداری استان تهران گفت: زمان زیادی را برای برگزاری مناسب مسابقات نوجوانان کشور صرف کرده‌ایم تا این رقابتها با استانداردهای بین‌المللی برگزار شود.

نیکومنش; مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور را با استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، حمیدرضا نیکومنش درباره برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان رده سنی16 و17 سال کشور به میزبانی تهران گفت: با حمایت‌های مرادی رئیس، بیرانوند دبیر فدراسیون و فرهادی رئیس هیئت وزنه برداری تهران، مسابقات طی روزهای 16 تا 21 مرداد به میزبانی مجموعه ورزشی شهید معتمدی (گارگران) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل ارج نهادن از قهرمانی‌های متعدد و قدردانی از زحمات اسطوره ورزش و وزنه‌برداری ایران، جهان پهلوان محمد نصیری این دوره از مسابقات را به اسم نکوداشت محمد نصیری نامگذاری کردیم. تا به امروز هیچ گونه نکوداشتی برای این پهلوان و پیشکسوت وزنه‌برداری ایران برگزار نشده است بود و به احترام وی سعی داریم مسابقات را در شان و منزلت این پیشکسوت ارزنده ورزش و وزنه‌برداری کشور با کیفیت بالا برگزار کنیم.

نیکومنش در خصوص آمادگی هیئت وزنه برداری استان تهران برای برگزاری این رقابت‌ها تصریح کرد: زمان زیادی را برای برگزاری مناسب مسابقات نوجوانان کشور صرف کرده‌ایم تا این رقابتها با استانداردهای بین‌المللی برگزار شود و همه شرکت کنندگان با رضایت کامل تهران را ترک کنند. تعداد زیادی از مسئولان و پیشکسوتان ورزش و وزنه‌برداری کشورمان را برای حضور در این پیکارها دعوت کرده‌ایم تا با تقدیر و قدردانی از زحمات پیشکسوتان در این مسابقه به ورزشکاران نوجوان نشان دهیم تا باید احترام پیشکسوت خود را داشته باشند.

نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری استان تهران در خصوص تشکیل کلاس‌های آموزشی در حاشیه این رقابت‌ها نیز تاکید کرد: به منظور ارتقاء و سطح کیفیت دانش مربیان وزنه‌برداری کشورمان در حاشیه برگزاری این مسابقات در نظر داریم تا کلاس‌های داوری و آنتی دوپینگ برگزار کنیم و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز در دستور کار قرار داده شده است.

نیکومنش در پایان خاطرنشان کرد: در اختتامیه این دوره از مسابقات قصد داریم به نحو شایسته یاد و خاطره زنده یاد محمدعلی فلاحتی‌نژاد را گرامی بداریم و همچنین در روز ۲۳ مردادماه در سالگرد شادروان فلاحتی‌نژاد از پسر وی تقدیر و تجلیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان