۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین خادمان امام رضا(ع) سفیران معنویت در استان‌ها هستند
کد خبر: ۳۱۷۴۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در دیدار با خادمان رضوی:

خادمان امام رضا(ع) سفیران معنویت در استان‌ها هستند

استاندار قزوین گفت: حضور خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) در استان‌ها بعنوان سفیران معنویت؛ باعث خوشحالی مردم می‌شود.

خادمان امام رضا(ع) سفیران معنویت در استان‌ها هستند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی، ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار با جمعی از خادمان حرم حضرت امام هشتم(ع) در مهمانسرای استانداریاظهار کرد: حرکتی که آستان قدس رضوی در خصوص اعزام کاروان‌هایی به استان‌ها انجام می‌دهد یک اقدام معنوی و اجتماعی است.

استاندار قزوین افزود: حضور کاروان‌هایی از خادمان آن حضرت در استان‌های کشور باعث می‌شود قلوب آحاد مختلف مردم ارتباط معنوی با حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برقرار کنند.

وی از مردم قزوین به عنوان مردمی با سبقه عمیق دینی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: ارادت و علاقه مردم این منطقه به اهل بیت و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سابقه ی دیرینه دارد و قزوین از استان هایی است که در مراسم دینی و مذهبی بویژه ایام محرم، عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) مردم متدین حضوری فعال و چشمگیر دارند.

این مسئول بیان کرد: استان قزوین دارای ظرفیت‌ها و مزیت‌های فراوانی است و به خاطر نزدیکی به مرکز به نظر می‌رسد که جزء استان‌های برخوردار از امکانات باشد، اما در مقایسه با موقعیت مناسب آن هنوز هم شاهد وجود مناطق روستایی و محرومی در این منطقه هستیم که رسیدگی به وضعیت آنها را دستور کار قرار داده ایم.

زاهدی ادامه داد: معمولا سازمان‌هایی که وظیفه اعزام مبلغ را بر عهده دارند، مناطق برخوردار و پرجمعیت را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند در حالی که مناطق کمتر برخوردار نیز نباید از نظرها دور بماند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی افتخار دارد که میزبان حضرت علی بن موسی الرضا است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان