۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین قهرمان مسابقات «موی‌تای» کشور شدم/ به‌علت مشکلات مالی احتمال اعزام قهرمانان به مسابقات جهانی ضعیف است
کد خبر: ۳۱۷۴۴۵ نویسنده: مائده رضایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

بانوی رزمی‌کار قهرمان کشوری:

قهرمان مسابقات «موی‌تای» کشور شدم/ به‌علت مشکلات مالی احتمال اعزام قهرمانان به مسابقات جهانی ضعیف است

بانوی رزمی‌کار قهرمان کشوری گفت: در حالی که فقط چند روزی تا برگزاری مسابقات جهانی باقی مانده است؛ امیدوارم با حمایت مسئولان امکان حضور ما در مسابقات جهانی تایلند فراهم شود.

قهرمان مسابقات «موی‌تای» کشور شدم/ به‌علت مشکلات مالی احتمال اعزام قهرمانان به مسابقات جهانی ضعیف است
مائده رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین با اشاره به انگیزه خود از ورود به رشته ورزشی موی‌تای اظهار کرد: وقتی که 9 سالم بود وارد ورزش رزمی شدم و اکنون 7 سال است که به صورت حرفه‌ای این ورزش را انجام می‌دهم؛ در ابتدا از کونگ‌فو شروع کردم اما هم‌اکنون ۳ سال است که در رشته موی‌تای فعالیت می‌کنم.

وی که با پشتکار و همتی ستودنی از سنین کودکی فعالیت ورزشی خود را شروع و در این مدت بیش از 21 مقام کشوری را کسب کرده است؛ افزود: از اواخر سال 89 در مسابقات کشوری شرکت کردم و تاکنون 22 مقام نخست کشوری و چندین عناوین استانی به دست آورده‌ام.
رزمی کار قهرمان کشوری تصریح کرد: ابتدا بدون انگیزه و هدف خاصی و تنها برای پر کردن اوقات فراغت تابستانی به فعالیت ورزشی روی آوردم؛ اما پس از گذشت 3 ماه به این ورزش علاقمند شدم به طوری که اکنون یکی از مهم‌ترین اهدافم رسیدن به مقام قهرمانی جهان است.

وی که موفقیت و پیشرفت ورزشی خود را مرهون حمایت‌های بی‌دریغ والدین خود می‌داند؛ ادامه داد: پدر و مادر و به ویژه برادرم همواره با حمایت‌های خود موجب دلگرمی و افزایش انگیزه من برای گذر از سختی و دشواری‌های راه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشترند.

بانوی رزمی‌کار قهرمان کشوری با تقدیر از زحمات چند ساله استاد ورزشی‌اش گفت: استاد سارا شاه محمدی با تلاش صادقانه خود سهم بسیار زیادی در پیشرفت ورزشی‌ام داشته و امیدوارم با کسب موفقیت‌های بیشتر قدردان زحمات ایشان باشم.

رضایی داشتن همت و پشتکار را مهم‌ترین مولفه‌ برای موفقیت ورزشکاران ذکر کرده و بیان کرد: خوشبختانه امسال برای دومین سال پیاپی در تیم ملی فیکس شدم و به این ترتیب از کارنامه رده سنی جوانان گذشته و باید در سال بعد در رده سنی بزرگسالان رقابت کنم.

وی در ادامه با اشاره به مسابقات قهرمانی موی‌تای بانوان نوجوانان و جوانان کشور انتخابی مسابقات جهانی که با حضور استان‌های سراسر کشور در شهرستان سقز برگزار شد، گفت: در این رقابت‌ها 180 موی‌تای کار در قالب 18 تیم از استان‌های سراسر کشور و در 15 وزن در روزهای 15 و 16 تیرماه با هم به رقابت پرداختند که خوشبختانه در وزن 48 کیلو موفق به کسب رتبه نخست شدم.
این بانوی رزمی کار قزوینی با اشاره به ضرورت حمایت مسئولان از ورزشکاران تصریح کرد: قرار است که نفرات برتر اوزان مختلف این دوره از مسابقات مردادماه امسال به رقابت‌های جهانی در کشور تایلند اعزام شوند اما به دلایل مختلفی همچون کمبود بودجه و نوسانات قیمت ارز احتمال دارد که ورزشکاران بعضی از اوزان به مسابقات جهانی اعزام نشوند.

رضایی بیان کرد: گفته شده به دلایل مشکلات موجود از بین قهرمانان در اوزان مختلف فقط 2 تا 3 ورزشکار به انتخاب فدراسیون به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

وی با ابراز ناراحتی از مشکلات به وجود آمده عنوان کرد: در حالی که فقط چند روزی تا برگزاری مسابقات جهانی باقی مانده است؛ امیدوارم با حمایت مسئولان امکان حضور ما در مسابقات جهانی تایلند فراهم شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان