۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تصادف اتوبوس با یک تانکر نفت در ترمینال سنندج؛ ۱۳ نفر کشته شدند؛ اعلام ۳ روز عزای عمومی در کردستان+عکس
کد خبر: ۳۱۵۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۰ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

حادثه دلخراش در سنندج؛

تصادف اتوبوس با یک تانکر نفت در ترمینال سنندج؛ ۱۳ نفر کشته شدند؛ اعلام ۳ روز عزای عمومی در کردستان+عکس

در برخورد اتوبوس با تانکر نفت در سنندج پس از انفجاری مهیب اتوبوس به همراه سرنشینان در آتش سوخت.

تصادف اتوبوس با یک تانکر نفت در ترمینال سنندج؛ ۱۳ نفر کشته شدند؛ اعلام ۳ روز عزای عمومی در کردستان+عکس
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، حدود ساعت 12 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس «دیدار سیرگیتی» به قصد تهران، از ترمینال سنندج خارج شده بود که به محض خروج از ترمینال، یک تانکر حامل سوخت از پشت به اتوبوس برخورد کرد و اتوبوس دچار حریق شد.

گفتنی است؛ تاکنون آمار کشته‌شدگان این حادثه، 13 نفر اعلام شده است.

یکی از دو راننده اتوبوس که در این حادثه جان سالم به در برده است، اظهار کرد: اتوبوس برای سوار کردن مسافر پشت یک دستگاه وانت توقف کرد که ناگهان همزمان با برخورد تانکر با اتوبوس، صدای انفجار بلند شد و تانکر و اتوبوس به‌صورت همزمان دچار حریق شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان در این‌‌باره اظهار داشت: به محض اطلاع از این حادثه، 15 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و 4 مجروح بدحال از محل حادثه تخلیه شده است.

هومن قصری افزود: تمامی افراد زخمی و کشته‌شدگان به مراکز درمانی در سنندج اعزام شده‌اند.

حادثه دلخراش در سنندج/آمار کشته‌های حادثه تصادف سنندج به ۱۱ نفر رسید


حادثه دلخراش در سنندج/آمار کشته‌های حادثه تصادف سنندج به ۱۱ نفر رسید



حادثه دلخراش در سنندج/آمار کشته‌های حادثه تصادف سنندج به ۱۱ نفر رسید

13 جسد تحویل اورژانس شد

صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر سنندج در خصوص حادثه آتش‌سوزی بلوار دکتر حسینی، گفت: در ساعت چهار دقیقه بامداد به نخستین ایستگاه آتش‌نشانی سنندج این خبر اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه نفت‌کش با برخورد اولیه با اتوبوس موجب انفجار شدید و آتش‌سوزی شد، افزود: در این حادثه دو دستگاه خودروی وانت پیکان و خودرویی که قابل شناسایی نبود، قربانی حادثه شدند.

زندی با بیان اینکه 18 هزار لیتر مواد سوختی در این حادثه سوخت، خاطر نشان کرد: 13 جسد تحویل نیروهای اورژانس داده شد که 12 نفر آن مربوط به اتوبوس و یک نفر آن مربوط به نفت‌کش است و راننده و شاگرد راننده اتوبوس نجات پیدا کرده‌اند.

حادثه دلخراش در سنندج/ آمار کشته‌های تصادف تانکر سوخت با اتوبوس به ۱۱ نفر رسید/ اعلام سه روز عزای عمومی در استان کردستان + فیلم و تصاویر

اعلام 3 روز عزای عمومی در کردستان

در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر نفتکش و و جان‌باختن تعدادی از همشهریان و هموطنان‌ عزیزمان، استاندار کردستان سه روز را عزای عمومی اعلام و پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

سانحه‌ی دردناک پیش آمده شامگاه گذشته برای اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج و جان باختن تعدادی از همشهریان و هموطنان‌ عزیزمان، بدون شک یکی از تلخ‌ترین خاطرات زندگی و کاری اینجانب است.

بدین‌ وسیله ضمن ابراز تأثر قلبی و تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبوری برای آنان از درگاه ایزد منان، برای ارواح جان‌باختگان این حادثه قرین رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌نمایم.

همچنین به دستگاه‌های ذیربط دستور اکید داده می‌شود تا گزارش فوری و دقیقی از جزئیات و علت وقوع این سانحه را تهیه و اعلام نمایند و جهت ادای احترام به خانواده‌های عزیز و داغدار این حادثه، سه روز را در استان کردستان عزای عمومی اعلام نموده و امیدوارم خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، مراتب تسلیت اینجانب را به عنوان برادری داغدار که شریک غم و همواره در کنار این عزیزان خواهد بود، پذیرا باشند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان