۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شورای همفکری کمیته رفاهی با حضور خبرنگاران تشکیل می‌شود
کد خبر: ۳۱۴۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۴ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات قزوین:

شورای همفکری کمیته رفاهی با حضور خبرنگاران تشکیل می‌شود

مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات قزوین گفت: پیشبرد اهداف در گرو همکاری همه اصحاب رسانه و حمایت از خانه مطبوعات است؛ که در این راستا شورای همفکری کمیته رفاهی با حضور خبرنگاران به زودی تشکیل می‌شود.

شورای همفکری کمیته رفاهی با حضور خبرنگاران تشکیل می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حسن عابدینی عصر روز گذشته(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در حوزه کمیته رفاهی سعی کردیم که شأنیت مجموعه حفظ شود به عبارتی سیاست خانه مطبوعات این بود که کارها به سمت امور زیرساختی و هموار کردن مسیر برای آینده پیش رود.

وی افزود: بدون شک اگر خبرنگاران به عنوان بازوی اجرایی خانه مطبوعات با ما همکاری داشته باشند، کارها سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: 32 میلیون تومان اعتبار خانه مطبوعات حدود یک ماه اخیر تعلق گرفته است؛ لذا محوریت امور بر این بود که از ظرفیت‌ دستگاه‌ها با حفظ شأنیت خبرنگاران استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه، شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی از جمله سازمان‌هایی هستند که با خانه مطبوعات همکاری خوبی داشتند.

عابدینی با اشاره به اقدامات رفاهی پیش‌بینی شده برای خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته دوره فتوشاپ با تخفیف 30 درصدی در مجموعه کاسپین برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در کمیته‌ای که در استانداری تشکیل شده است و با حمایت شهردار پیگیر پرداخت تسهیلات به همه اعضای رسمی و ثبت شده خانه مطبوعات هستیم.

مسئول کمیته رفاهی خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که اسامی تعدادی از خبرنگاران در خانه مطبوعات ثبت شده و خانه به صورت قانونی موظف به ارائه خدمات به این دسته از خبرنگاران است؛ در حالیکه افراد رسمی ثبت شده در خانه مطبوعات شامل همه خبرنگاران نیستند؛ لذا تنها بخشی از خدمات رفاهی مشمول این تعداد از خبرنگاران می‌شود.

وی با اشاره به اردوهای برگزار شده برای خبرنگاران گفت: در این دوره از خانه مطبوعات، اردوی قم و بازدید از نمایشگاه مطبوعات برگزار شد و تصمیم داریم طی ماه‌های آینده اردوی یک روزه یا 2 روزه به شمال برای اهالی رسانه داشته باشیم.

عابدینی عنوان کرد: سبدهای کالا در حوزه‌های مختلف برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شده که ظرف مدت چند روز آینده تحویل ما داده می‌شود که به محض تحویل به خبرنگاران اهدا می‌شود.

وی تاکید کرد: پیشبرد اهداف در گرو همکاری همه اصحاب رسانه و حمایت از خانه مطبوعات است؛ که در این راستا شورای همفکری کمیته رفاهی با حضور خبرنگاران به زودی تشکیل می‌شود و ما از پیشنهادات همکاران در بخش‌های مختلف استقبال می‌کنیم.

عابدینی در ادامه گفت: تجلیل از دانش‌آموزان یکی دیگر از اقدامات پیش بینی شده خانه مطبوعات استان است که بر این اساس به فرزندان اصحاب رسانه در مقطع ابتدایی که نمره خیلی خوب را کسب کرده و یا در دوره متوسطه اول معدل ۱۷ به بالا را اخذ کردند؛ هدایایی تعلق می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح «دیدار دوست» بیان کرد: این طرح با هدف اطلاع از احوال اصحاب رسانه در مواقعی مانند تولد فرزند، بیماری همکار رسانه‌ای یا فوت بستگان درجه یک به طور ثابت و مداوم انجام شود.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان