۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین طرح هادی در ۱۷۰ روستای قزوین اجرایی می‌شود
کد خبر: ۳۱۳۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۶ ساعت: ۱۰:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد مسکن استان:

طرح هادی در ۱۷۰ روستای قزوین اجرایی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: عملیات اجرایی طرح هادی در ۱۷۰ روستای استان اجرایی و تا پایان سال مالی تیرماه ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت.

طرح هادی در ۱۷۰ روستای قزوین اجرایی می‌شود
محمد همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: برای اجرای طرح هادی روستاهای یاد شده 170 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده بود که از این میزان 88 میلیارد ریال آن تخصیص نهایی یافت.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد از طرح‌های هادی، از محل اعتبارات قیر رایگان در سال مالی 96 نیز 620 هزار متر مربع آسفالت در سطح روستاهای استان با 95 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به مورد اجرا گذاشته شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین ابراز کرد: 351 روستای استان از ابتدا تا پایان سال مالی 96 دارای مصوبه اجرای طرح هادی بودند.

وی ادامه داد: کل اعتبارات هزینه شده در مدت یاد شده برای اجرای طرح‌های هادی 686 میلیارد و 923 میلیون ریال بوده است.

به گفته وی، طرح هادی روستایی به عنوان سند توسعه عمرانی روستاها محسوب شده و زمینه لازم برای بهبود وضعیت این مناطق را فراهم می‌سازد.

این مسئول اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح هادی در روستاها شامل خاکبرداری، تسطیح، زیرسازی، تخریب اماکن مسکونی خارج طرح، جدول گذاری، آسفالت، اصلاح معابر، سنگفرش، پیاده رو سازی و ایجاد مراکز تفریحی است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی طرح هادی در 170 روستای استان اجرایی و تا پایان سال مالی تیرماه 97 نیز ادامه خواهد داشت.

همتیان در پایان گفت: استان قزوین دارای 842 روستا و 90 هزار واحد مسکونی روستایی است که 602 روستای آن بالای 20 خانوار هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان