۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین آئین رونمایی از آلبوم "دورها آوایی است"
کد خبر: ۳۱۳۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

همزمان با فرارسیدن جشن نیمه شعبان برگزار می شود؛

آئین رونمایی از آلبوم "دورها آوایی است"

همزمان با فرارسیدن جشن نیمه شعبان، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی "دورها آوایی است" به خوانندگی"محمد معتمدی" در حوزه هنری استان قزوین برگزار می شود.

آئین رونمایی از آلبوم "دورها آوایی است"
به گزارش صبح قزوین، همزمان با فرارسیدن جشن نیمه شعبان، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی "دورها آوایی است" به خوانندگی "محمد معتمدی" و آهنگسازی "مهدی تیموری"، در حوزه هنری استان قزوین برگزار می شود.
"دورها آوایی است" شامل قطعاتی در دستگاه همایون، شور، دشتی و آواز اصفهان با انتخاب اشعار شاعران نامداری چون: حسین منزوی، هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری و مجید شفق، توسط واحد موسیقی این مرکز ساخته ، تنظیم و تولید شده است.
این آلبوم با تاکید بر روی قطعات ساز و آوازی (که به صورت گروهی ضبط شده است) شامل: سه تصنیف ، یک قطعه بی کلام ، دو قسمت ساز و آواز و یک بخش تک نوازی توسط مهدی تیموری ساخته شده است.
نوازندگان این آلبوم موسیقی را میرسعید حسینی پناه (سنتور)، مهدی محمودی آبادی و مهران فلاحی(تار)، بابک میرزایی(عود)، علی رضا دریایی و مهبد نبوی (کمانچه و کمانچه آلتو)، سهیل رزاقی و پوریا خورشیدی (تنبک)، سهیل سعادت (دف)، مهدی لطفی (تارباس) و مهدی تیموری تشکیل می دهند.
مراسم رونمایی این اثر با حضور استادان، هنرمندان و فرهیختگان، عصر پنجشنبه 22 خرداد (همزمان با جشن نیمه شعبان) ساعت 18 در سالن اجتماعات حوزه هنری استان قزوین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ 7003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان