۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین ۹ مقام جهانی را به خود اختصاص داد
کد خبر: ۳۱۲۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲ ساعت: ۸:۵۹ ↗ لینک کوتاه

در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا؛

تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین ۹ مقام جهانی را به خود اختصاص داد

در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۸ کانادا، تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین ۹ مقام جهانی را به خود اختصاص داد.

تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین ۹ مقام جهانی را به خود اختصاص داد
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران با کسب 16 مقام شایسته در مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا به کار خود پایان داد که تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باکسب 9 مقام،‌ عنوان پرافتخارترین تیم مسابقات را به دست آورد.

در این مسابقات که به میزبانی شهر مونترال در کانادا و در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار شد، بهترین تیم‌ها از معتبرترین دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی جهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش دانشجویی این مسابقات و در لیگ ربات شبیه ساز امداد تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، به مقام اول رسید و قهرمان شد.

در لیگ ربات انسان نما سایز نوجوان تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بخش رقابت فنی دراپ این به مقام نخست رسید و در رقابت بخش اصلی نایب قهرمان شد. در لیگ ربات انسان نما سایز کودک نیز تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نایب قهرمان شد، این تیم همچنین دو مقام هم در بخش رقابت فنی کسب کرد.

در لیگ ربات امداد گر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. این تیم همچنین مقام اول در بخش بهترین ربات در کلاس جابجایی اجسام را به خود اختصاص داد.

در لیگ ربات‌های صنعتی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام سوم را کسب کرد.

در لیگ شبیه ساز دو بعدی تیم مدرسه انرژی اتمی مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

در بخش دانش آموزی و در لیگ امدادگر خط دانش آموزی مقام اول بخش اصلی و مقام بهترین طراحی سخت افزار به تیم کاوش از دبیرستان های دانش و قلم رسید.

در لیگ امدادگر فضای مشترک تیم سینا از دبیرستان ابوعلی سینا به مقام سوم رسید.

در لیگ فوتبالیست سبک وزن تیم رسا از اصفهان دوم شد و عنوان بهترین روحیه تیمی به تیم هگزاگونال از اصفهان رسید و عنوان بهترین ارایه نیز به تیم مدرسه سلام اختصاص یافت.

گفتنی است؛ مسابقات جهانی ربوکاپ 2018 کانادا از 28 تا 31 خرداد ماه 97 به میزبانی شهر مونترال با حضور بیش از۴۰۰تیم‌ قدرتمند از ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا، سنگاپور و ... برگزار شد و کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران نیز با تیم‌های مطرحی همچون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه تهران، دانشگاه‌ آزاد اسلامی ایلخچی، مدرسه سلام یوسف آباد،‌ کاوش دانش،‌ کاوش قلم،‌ فرزانگان،‌ انرژی اتمی، سینا تهران، امام محمد باقر (ع) اصفهان،‌ اژه ای اصفهان،‌ فرزانگان امین اصفهان و پژوهش‌سرای فضیلی اصفهان در بخش‌های دانشجویی و دانش آموزی این مسابقات شرکت کرده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان