۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بازدید سرپرست شهرداری تهران از دهکده تفریحات ورزشی
کد خبر: ۳۰۵۸۲۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بازدید سرپرست شهرداری تهران از دهکده تفریحات ورزشی

سرپرست شهرداری تهران در بازدید از دهکده تفریحات ورزشی دایر در نمایشگاه کتاب گفت: برای حمایت از توسعه ورزش همگانی آمادگی داریم.

بازدید سرپرست شهرداری تهران از دهکده تفریحات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران با حضور در مصلی امام خمینی(ره) ضمن بازدید از دهکده تفریحات ورزشی که با تلاش سازمان ورزش شهرداری برپاشده است، تجلیل کرد.
سرپرست شهرداری تهران گفت: یکی از اولویت های ما این است که به ترویج فرهنگ ورزش بپردازیم.
حسینی مکارم با بیان اینکه ورزش کردن سلامت جسم و روح را در پی دارد، اظهار کرد: برای هرگونه حمایت از توسعه ورزش همگانی آمادگی داریم و از این موضوع حمایت می کنیم.
وی خاطر نشان کرد: دهکده تفریحات ورزشی که در کنار نمایشگاه کتاب تهران برپا شده است، برایم لذت بخش بود چراکه هم به غنی سازی اوقات فراغت پرداخته و هم شادی و نشاط اجتماعی را درپی دارد.
سرپرست شهرداری تهران ادامه داد: به اعتقاد من برگزاری این گونه جشنواره های ورزشی اگر با آموزش همراه شود، ضمن افزایش حضور شهروندان در عرصه ورزش موجب استعداد یابی نیز می شود.
حسینی مکارم با تاکید براینکه برای توسعه ورزش باید از تمام ظرفیتها بهره برد، از اقدام سازمان ورزش که برای برپایی دهکده تفریحات ورزشی از پتانسیل ادارات ورزش مناطق ۲۲ گانه و بخش خصوصی بهره برده است، قدردانی کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در برنامه های پیش بینی شده خویش برای گسترش ورزش همگانی هم برنامه ای دارد، گفت: من از برنامه های نو و خلاقانه حمایت می کنم و‌برای آینده نیز برنامه هایی در حوزه ورزش دارم که متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان