۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین امسال از تمام فرصت‌ها می‌خواهم به نحو احسن استفاده کنم/در سال پرترافیک کاراته نیاز به حمایت مسئولان دارد
کد خبر: ۳۰۳۸۴۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

امسال از تمام فرصت‌ها می‌خواهم به نحو احسن استفاده کنم/در سال پرترافیک کاراته نیاز به حمایت مسئولان دارد

ذبیح‌الله پورشیپ کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: از تمام موقعیت‌ها و فرصت‌ها امسال می‌خواهم به نحو احسن استفاده کنم و بهترین نتیجه را برای کاراته ایران کسب کنم.

امسال از تمام فرصت‌ها می‌خواهم به نحو احسن استفاده کنم/در سال پرترافیک  کاراته نیاز به حمایت مسئولان دارد

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک بودن به زمان آغاز لیگ کاراته‌وان ترکیه شرایط اردوهای تیم ملی چطور بود،‌گفت: خدا را شکر دو مرحله اردو پیگیری شده و تمرینات زیر نظر کادر فنی به خوبی انجام شده است. تمرینات کاراته، بدن‌سازی و هوازی خوشبختانه خیلی خوب برگزار شد. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات پیش‌رو حضور داشته باشیم.

دارنده نشان طلای رقابت‌های کاراته وان فرانسه در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: 15 خرداد ماه سال جاری لیگ جهانی کاراته‌وان ترکیه آغاز می‌شود و پس از آن ما مسابقات مهم دیگری را پیش رو داریم در واقع امسال سال پر ترافیک و بسیار مهمی برای کاراته ایران است. ما قهرمانی آسیا ،بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و لیگ‌های کاراته‌وان را پیش رو داریم همه این مسابقات برای ما مهم است، لیگ‌های جهانی نیز علاوه بر آمادگی ما کسب امتیاز سهمیه المپیک محسوب می‌شود ما تلاش می‌کنیم از حریفان‌مان عقب نمانیم. سال 2018،  شش مرحله لیگ جهانی برگزار شد با توجه به اینکه شرایط مهیا نبود تنها در دو مرحله حضور پیدا کردم، امسال باید تلاش کنم تا از حریفانم عقب نمانم.

دارنده طلای بازی های آسیایی گوانگجو در پاسخ به این سوال که با توجه به تعداد زیاد مسابقات در سال 97 چه برنامه‌هایی را برای حضور در مسابقات پیش‌رو برای خود در نظر گرفته‌ای،‌گفت: از ابتدای سال 97  تمام روزهای سال را در اولویت قرار دادم و همه روزها برای من مهم است به هیچ عنوان نمی‌خواهم یک روز را از دست بدهم. با تمرینات منظم، مداوم و برنامه‌ریزی شده پیش می‌روم امیدوارم سال 97 برای پورشیب و کاراته ایران سال بسیار خوبی باشد. تمام تلاشم را می‌کنم به امید خدا در تمام مسابقات پیش‌رو حضور داشته باشم. از تمام موقعیت‌ها و فرصت‌ها امسال می‌خواهم به نحو احسن استفاده کنم و بهترین نتیجه را برای کاراته ایران کسب کنم.

کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه کاراته ایران از خردادماه سال جاری تا پایان سال رقابت‌های بسیار مهمی را پیش‌رو دارد و حضور در این رقابت‌ها نیاز به حمایت مسئولان ورزش دارد،‌گفت: ما از خردادماه سال 97 تا پایان سال جاری تمام رویدادهای مهم کاراته را پیش رو داریم. باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم در تمام رویدادهای سال 97 شرکت کنیم. مسئولان ورزش باید کاراته را در سال پرترافیکی که پیش رو داریم حمایت کنند و در مقابل مسئولان فدراسیون نیز بتوانند تیم ملی را حمایت کنند. باید شرایط خوبی در اردوها حاکم شود تا ملی‌پوشان از لحاظ روحی روانی آماده باشند و با شرایط خوب تمرین کنند تا در نتیجه بهترین مدال را کسب کنند.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2016 در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: جامعه ورزش و مسئولان در میادین مختلف به خصوص بازی‌های آسیایی اندونزی و المپیک 2020 توکیو از کاراته انتظار کسب مدال دارند؛ همانطور که مسئولان ورزش توقع دارند کاراته در این دو رویداد مهم و بزرگ مدال کسب کند ما هم انتظار داریم آنها امکانات مورد نیاز را در اختیار ما قرار دهند. ملی‌پوشان باید بدون دغدغه به تمرینات بپردازند تا در مسابقات نتایجی که در شأن کاراته ایران است را بتوانند کسب کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان