۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کسب عنوان اوقاف قزوین در ارزیابی کشوری
کد خبر: ۳۰۳۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبرداد:

کسب عنوان اوقاف قزوین در ارزیابی کشوری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پنجمین مجمع سراسری مسؤلان و مدیران ادارات کل اوقاف کشور حائز عنوان خیلی خوب در عملکرد سال ۹۲ شد.

کسب عنوان اوقاف قزوین در ارزیابی کشوری

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به ارزیابی عملکرد سالانه ادارات کل اوقاف کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به منظور بررسی وضعیت عملکردی ادارات کل اوقاف استان‌ها اقدام به ارزیابی فعالیت یک ساله آنان می‌کند.
وی افزود: این ارزیابی در پایان هر سال صورت گرفته و در آن چگونگی اجرای برنامه‌هایی که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است، مد نظر قرار می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: برای انجام هرچه بهتر ارزیابی عملکرد ادارات استان‌ها، بازرسانی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به ادارات کل استان‌ها اعزام شده و به بررسی وضعیت برنامه‌های اجرا شده و ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف می‌پردازند.
نوروزی ادامه داد: بازرسی از عملکرد و نحوه اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سال 92 چندین بار از سوی بازرسان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور انجام شده و بازرسی نهایی نیز در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت.
وی عنوان کرد: در سایه تلاش همکاران ستادی و ادارات اوقاف شهرستان‌های استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین موفق به کسب عنوان خیلی خوب در عملکرد سال گذشته شد که جا دارد از تمامی همکاران تقدیر کنم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به معیارهایی که برای ارزیابی عملکرد ادارات کل اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مد نظر قرار گرفته بود، تصریح کرد: تجدید اجارات، دریافت سند مالکیت برای موقوفات، حل اختلافات موجود با منابع طبیعی، برنامه‌های مالی و همچنین ترویج فرهنگ وقف در جامعه اصلی‌ترین معیارهای موردنظر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در رتبه‌بندی ادارات کل استان‌ها بوده است.
نوروزی با اشاره به فعالیت‌های ارزنده ادارات اوقاف شهرستان‌های استان قزوین که در کسب این عنوان تأثیر بسزایی داشته است، گفت: این موفقیت نتیجه تلاش همکاران مجموعه اوقاف استان بوده است که برنامه ابلاغی از طرف سازمان را درست انجام داده و با ابتکاراتی که در این زمینه ارائه کردند، موفق به کسب امتیاز برای دریافت عنوان خیلی خوب شدند.
وی با اشاره به برنامه‌های سال جاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: برای برنامه‌ریزی و پیشبرد دقیق اهداف اوقاف و امور خیریه استان کارگروه‌هایی تشکیل شده است که انتظار می‌رود در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » نام گرفته است مجموعه اوقاف استان با مدیریت فوق جهادی و عزمی راسخ در راستای افزایش موقوفات، آبادانی و عمران موقوفات و ساماندهی امامزادگان گام بردارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: در پنجمین مجمع سراسری مسؤلان و مدیران ادارات کل اوقاف کشور نیز از مسعود کرمی رئیس اداره حقوقی و ثبتی، امین تبریزی رئیس اداره تحقیق، حجت الاسلام رضا نوروزی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین و فرهاد مرادخانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تاکستان تقدیر شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان