۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بازسازی جاده منتهی به سه روستای بوئین زهرا تا پایان زمستان
کد خبر: ۳۰۲۹۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

پس از دو تصادف مرگبار صورت می‌گیرد؛

بازسازی جاده منتهی به سه روستای بوئین زهرا تا پایان زمستان

پس از دو تصادف مرگبار در جاده منتهی به سه روستای بوئین زهرا در اولین روزهای سال جاری، فرماندار بوئین زهرا وعده بازسازی این مسیر تا پایان زمستان سال جاری را داد.

بازسازی جاده منتهی به سه روستای بوئین زهرا تا پایان زمستان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، چندی پیش گزارشی مبنی بر مشکلات عدیده جاده منتهی به سه روستای آبباریک، آقچه مزار، و یوسف آباد از توابع شهرستان بوئین زهرا، در پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین ، منتشر شد.

در این گزارش که اوایل سال جاری منتشر شد، علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اهالی، اقدامی در جهت رفع مشکلات ذکر شده صورت نگرفته بود و متاسفانه چند روز پس از انتشار این خبر یکی دیگر از اهالی روستای آبباریک نیز بر اثر تصادف در این جاده جان خود را از دست داد و آمار فوتی‌های این جاده در نخستین روزهای سال جاری به دونفر رسید.
به همین جهت خبرنگار صبح قزوین جهت پیگیری موضوع، گفت‌وگویی با فرماندار شهرستان بوئین زهرا داشته است.

علی رحمانی در این خصوص اظهار کرد: وجود شرکت‌های صنعتی و مرغداری‌ها در این مسیر و تردد خودروهای سنگین سبب ایجاد مشکلاتی در این جاده شده است.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای صورت گرفته از جاده منتهی به روستای آقچه مزار، یوسف آباد و آبباریک و بررسی مشکلات، مقرر شد که در سال جاری اعتباراتی جهت بازسازی، از بودجه تخصیصی در نظر گرفته شود.
این مسئول با اشاره به نیاز این جاده به بازسازی اصولی، تصریح کرد: هم اکنون شانه سازی این مسیر در دست اجراست و با توجه به اینکه این جاده به بازسازی اصولی نیاز دارد پس از تخصیص اعتبارات لازم، بازسازی آغاز خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به زمان تخصیص بودجه، بازسازی این جاده تا پایان پاییز و زمستان سال جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان