۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین وقتی جان مردم بازیچه بی‌مسئولیتی مدیران می‌شود/ انفجار خودرو خانواده‌ای را بی پدر کرد
کد خبر: ۲۹۹۱۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

وقتی جان مردم بازیچه بی‌مسئولیتی مدیران می‌شود/ انفجار خودرو خانواده‌ای را بی پدر کرد

عدم پیگیری و توجه مسئولین در تامین امنیت جاده‌ها و جان مردم تراژدی تلخی است که در آغازین روزهای سال ۹۷ باعث شد تا پدری در خودروی خود بسوزد و جان خود را از دست بدهد.

وقتی جان مردم بازیچه بی‌مسئولیتی مدیران می‌شود/ انفجار خودرو خانواده‌ای را بی پدر کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، طی تماس یکی از اهالی روستای آبباریک از توابع شهرستان بوئین زهرا مطلع شدیم که سه شنبه شب در یک سانحه تصادف در یکی از جاده‌های اطراف بوئین زهرا یک نفر فوت و دو نفر دیگر مصدوم شدند، بنابر گفته اهالی و مدارک موجود علت تصادف مشکلات عدیده جاده است که علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته هیچگونه اقدامی در جهت رفع مشکلات صورت نگرفته است.

یکی از اهالی می‌گوید: این جاده از اتوبان اصلی بوئین زهرا- اشتهارد آغاز می‌شود و با 9 کیلومتر طول از سه روستای آبباریک، آقچه مزار، و یوسف اباد می‎گذرد؛ به دلیل صنعتی بودن منطقه تعداد زیادی مرغداری، گاوداری، کشتارگاه صنعتی و معدن شن و ماسه در این مسیر قرار دارد که علت اصلی تردد زیاد در این مسیر محسوب می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: این جاده حدود 15 سال پیش با کیفیت پایین آسفالت شد و در طول این مدت آسفالت کاملا از بین رفته و عرض جاده بسیار کم شده است به طوری که عبور 2 ماشین از کنار یکدیگر به سختی امکان پذیر است؛ در این مسیر هیچگونه تابلو هشداردهنده وجود ندارد و به علت عبور ماشین‌های سنگین چاله‌هایی در مسیر ایجاد شده وفاقد خط کشی مناسب است و این عوامل باعث شده تا جاده کاملا خطرناک و غیر استاندارد باشد.

این فرد اضافه می‌کند: هر ساله شاهد اتفاقات دلخراشی در این مسیر هستیم که موجب نقص عضو و مرگ افراد زیادی شده است؛ شب گذشته نیز بر اثر برخورد یک خودروی پراید با خودرویی دیگر و انفجار خودروی پراید یکی از سرنشینان خودرو که پدر خانواده بوده است در دم جان باخته و فرزند و همسرش در بیمارستان بستری هستند.

وی تصریح می‌کند: این جاده در مسیری هموار قرار دارد که رسیدگی و تعمیر آن کار دشواری نیست اما علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته هیچکونه اقدامی از سوی مسئولین جهت رفع این مشکلات صورت نگرفته است.

این فرد ادامه می‌دهد: دفعات متعددی در بازدیدهای حضوری، مسئولین قول‌هایی در جهت رفع مشکلات جاده‌ای داده‌اند و علی رغم مراجعه شوراها و نمایندگان مردم به فرمانداری و ارگان‌های زیربط تاکنون هیچگونه اقدام عملی و مثمرثمری انجام نشده است.

وی با اشاره به نگرانی اهالی روستا از تردد اعضای خانواده‌شان در این مسیر، اظهار می‌کند: مشکلات عدیده این روستا و عدم رسیدگی به این مسائل از سوی مسئولین باعث شده تا روستای آبباریک با وجود اینکه یکی از روستاهای تولید کننده محصولات دامی و قطب بزرگ کشاورزی شهرستان به شمار می‌رود خواهان جدایی از استان قزوین و پیوست به استان البرز به امید رفع موانع موجود باشد.


این فرد اضافه می‌کند: قسمتی از جاده توسط تریلی‌های شرکت آریان فولاد کاملا تخریب شده که هیچ فردی مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد و سالیانه شاهد اتفاقات دلخراشی برای اهالی روستاهایی که از این جاده برای عبور و مرور استفاده می‌کنند، هستیم.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان