۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین پرداخت وام قرض‌الحسنه به ۱۹۶۹ ایثارگر قزوینی
کد خبر: ۳۰۰۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۲۱ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

طی سال گذشته صورت گرفت؛

پرداخت وام قرض‌الحسنه به ۱۹۶۹ ایثارگر قزوینی

طی سال گذشته، به یک هزار و ۹۶۹ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین وام قرض‌الحسنه از صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین پرداخت شد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه به ۱۹۶۹ ایثارگر قزوینی
بهمن رفیعی، رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: طی سال گذشته، 207 میلیارد و 587 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به یک هزار و 969 نفر از اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین پرداخت شد.

وی افزود: از مبلغ وام یاد شده، یکصد و 22 میلیارد و 706 میلیون ریال به یک هزار و 312 نفر از خانواده شهدا و 84 میلیارد و 881 میلیون ریال به 657 نفر از خانواده جانبازان پرداخت شد.

این مسئول بیان کرد: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند، براحتی می‌توانند وام دریافت کنند.

رفیعی با بیان اینکه هر ماه، افرادی که واجد شرایط دریافت وام باشند شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام قرض‌الحسنه به بنیاد مراجعه کنند، گفت: مدت بازپرداخت وام سه ساله است و با پرداخت پنج ششم مانده بدهی می‌توانند دوباره از صندوق وام دریافت کنند.

وی بهبود وضعیت معیشتی و خوداتکایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از مهمترین اهداف پرداخت وام قرض‌الحسنه، صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین برشمرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان