۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ادامه عملیات تیم های امدادی در ارتفاعات دنا/ سنگین ترین محموله بقایای پیکر مسافران هواپیمای ATR به پایین کوه انتقال یافت
کد خبر: ۲۹۹۸۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۱۵ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در چهل و پنجمین روز عملیات جست و جوی بقایای پیکر مسافران ATR؛

ادامه عملیات تیم های امدادی در ارتفاعات دنا/ سنگین ترین محموله بقایای پیکر مسافران هواپیمای ATR به پایین کوه انتقال یافت

فرماندار دنا از انتقال سنگین‌ترین محموله از بقایای پیکر جانباختگان ATR در ارتفاعات دنا به کمک یک فروند بالگرد به پایین کوه دنا و پس از آن به پزشکی قانونی خبر داد.

ادامه عملیات تیم های امدادی در ارتفاعات دنا/ سنگین ترین محموله بقایای پیکر مسافران هواپیمای ATR به پایین کوه انتقال یافت
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد درباره آخرین روند و جزئیات عملیات انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج گفت:در حال حاضر بالگرد هلال احمر در منطقه حاضر است و از دو روز گذشته 20 نفر از تیم هلال احمر زنجان، تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان و تیم مردمی سی سخت و هیئت کوهنوردی به جستجو پرداختند.

امان الله جهانبین در ادامه بیان کرد: در پی این جست و جوها تعدادی از بقایای اجساد پیدا شده و از طریق بالگرد انتقال داده شدند .

وی افزود:با توجه به اینکه شرایط کار در بالای کوه سخت است، تیم های جدید جایگزین تیم های فعلی حاضر در منطقه سقوط هواپیما خواهند شد.

فرماندار دنا نیز از انتقال سنگین‌ترین محموله از بقایای پیکر جانباختگان  ATR در ارتفاعات دنا به کمک یک فروند بالگرد به پایین کوه دنا و پس از آن به پزشکی قانونی خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز کامل ترین جسد یکی از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" بنام غلامعلی احمدی به پایین انتقال داده شد، عنوان کرد: در محموله امروز چندین نیم تنه از جانباختگان وجود دارد.

گفتنی است هواپیمای ATR  پرواز تهران-یاسوج روز 29 بهمن 96 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که در این سانحه 66 خدمه و مسافر این پرواز جان خود را از دست دادند .

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان