۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین راه اندازی ۱۰ کارخانه آردسازی در ونزوئلا با مشارکت قزوینی ها
کد خبر: ۲۹۵۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت و تجارت قزوین خبر داد:

راه اندازی ۱۰ کارخانه آردسازی در ونزوئلا با مشارکت قزوینی ها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: یکی از شرکت های قزوین در چارچوب قرارداد همکاری های صنعتی میان ایران و ونزوئلا، ۱۰ کارخانه آردسازی را در این کشور راه اندازی کرد.

راه اندازی ۱۰ کارخانه آردسازی در ونزوئلا با مشارکت قزوینی ها
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین، علی پر زحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در دیدار با رایزن بازرگانی ایران در کشور ونزوئلا، بیان داشت: یکی از شرکت های قزوین در چارچوب قرارداد همکاری های صنعتی میان ایران و ونزوئلا نصب و راه اندازی 10 کارخانه آردسازی را در این کشور برعهده گرفته و در حال اجرای این تعهدات است.
وی با اشاره به اینکه استان قزوین در سال های اخیر مراودات تجاری با کشور ونزوئلا داشته است، افزود: استان قزوین با داشتن بیش از سه هزار واحد صنعتی و دشت کشاورزی قزوین و 10 شهرک و ناحیه صنعتی از قابلیت های زیادی برخوردار است.
این مسئول ادامه داد: بسیاری از کالاهای ایرانی مقبولیت خوبی در این کشور دارند و با کیفیت مناسب در برابر مشابه خارجی می تواند بازارهای بیشتری را به دست آورد.
زارعی رایزن بازرگانی، صنعتی و معدنی ایران در کشور ونزوئلا، در این جلسه ضمن اشاره به شرایط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی این کشور، اظهار داشت: ایران در بخش مسکن و ساخت کارخانه سیمان و نیز خدمات فنی و مهندسی حضور خوبی در این کشور داشته و در سال های گذشته تا کنون حدود سه میلیارد دلار خدمات در این کشور ارائه کرده است.
انتهای پیام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان